Reacties

Bol schreef op 16.11.2024 om 11:42 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Uw probleem kan verschillende oorzaken hebben. Kunt u aangeven wat uw computerconfiguratie is:

• Wat is de processor
  • Wat is videokaart
  • Hoeveel RAM geheugen
  • Wat is de extensie van uw filmfragmenten

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.11.2024 om 16:03 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Het lijkt mij wel logisch dat Magix Duitsland Apple Quicktime niet installeert. Zelf raad ik u het af om de volledige  Quicktime versie te installeren. Zie: Apple Quicktime - support en veiligheid. Wat u wel u zou kunnen proberen is om QuickTime Lite for Windows 4.1.0 te installeren. Zelf gebruik ik Quicktime Lite al jaren zonder problemen.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2024, 16:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 17.11.2024 om 16:46 uur

Ik heb Quicktime Lite 4.4.0. geïnstalleerd en nog steeds krijg ik de mededeling, dat het niet geïnstalleerd is.

Bol schreef op 17.11.2024 om 17:21 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Dit had ik min of meer verwacht. Maar u hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag wat u computerconfiguratie is. Het kan zijn dat uw videokaart niet meer wordt ondersteund. Om hierop enn correct antwoord op te kunnen geven heb ik deze specificatie nodig.

Met vriendelijke groeten

Rob (forum moderator)

PS. de laatste versie van Quicktime Lite is: versie 4.1.0. 

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2024, 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 18.11.2024 om 16:02 uur

NVIDIA Geforce GT 730

Met alle cd`s die ik heb van Magix installeert hij meteen Quicktime mee.

Bol schreef op 18.11.2024 om 16:32 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

...Met alle cd`s die ik heb van Magix installeert hij meteen Quicktime mee....

Volgens mij niet bij de installatie dvd van VDL 2025?

Het is jammer dat u alleen de naam van uw gebruikte Nvidia videokaart geeft, maar niet die van uw processor en geheugen.

Uw videokaart NVIDIA Geforce GT 730 is op de markt gekomen in december 2014. Dan kan / mag ik aannemen dat uw computer ook dateert uit 2014 (10 jaar oud). Voor zover ik het tot nu kan beoordelen werk VDL2025 op uw PC niet naar behoren en ondersteund niet alles. Dit zijn de minimale systeemeisen.

Daarbij komt ook nog, dat uw NVIDIA Geforce GT 730 met een Kepler-GPU niet meer door Nvida en ik dacht ook door VDL2025 wordt ondersteund.

Zie: Nvidia stopt officieel met driverondersteuning voor Kepler-gpu's - Computer

Wat u zou kunnen proberen is, om bij de hardwareversnelling al de drie optie op CPU te zetten. Zie afbeelding. O ja, vergeet niet op OK te klikken, om deze instelling te bevestigen.

Succes,

Rob (forum moderator)

PS. ik vind het heel spijtig, dat ik van u geen reactie krijgt op mijn persoonlijk berichten!!

Laatst gewijzigd door Bol op 18.11.2024, 20:17, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 19.11.2024 om 16:38 uur

Het werkt nog steeds niet. Ik houd het even voor gezien

Bol schreef op 20.11.2024 om 13:24 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Voor zover ik het kan beoordelen met de door u verstrekte computerconfiguratie informatie, zowel via het forum als via persoonlijk berichten, kan ik u zeggen dat uw PC niet voldoet aan de gestelde minimale systeemeisen die gesteld worden voor VD2025.

• NVIDIA Geforce GT 730 wordt niet meer ondersteund en is sterk verouderd
  • Intel Core (TM) i7-5960 uit 2014 wordt vanaf 2021 ook niet meer ondersteund en heeft geen geïntegreerde grafische video kaart

Mijn advies, installeer een eerder nog goed werkende Video Deluxe programma.

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 20.11.2024 om 15:58 uur

Dat wil ik wel doen, maar die zijn uit de tijd dat ik nog kpn had. Dus zit ik met registreren. Daarom had ik deze gekocht.

Bol schreef op 20.11.2024 om 16:16 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Het installeren van oude versie moet geen probleem zijn als u het P3 serienummer en uw oude emailadres nog weet. U installeer het gewenste VDL programma en activeer het met het daarbij behorende P3-serienummer en registreer het met uw oude emailadres.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 20.11.2024 om 16:24 uur

Oke, maar de mpeg 4 files die wel beeld geven hebben geen geluid.

Bol schreef op 20.11.2024 om 16:36 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Bij welke Video Deluxe versie hebt u MP4 bestanden wel beeld maar geen geluid?

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 20.11.2024 om 16:48 uur

Bij die van 2025. Maar ik heb een video deluxe van 2019 erin gezet. En waar ik bang voor was is gebeurt. Registreren op het oude en het nieuwe gaat niet.

Bol schreef op 20.11.2024 om 18:27 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

U maakt het mij niet makkelijk. Helaas, kan ik u als moderator niet verder helpen. U hebt volgens mij drie accounts bij Magix Duitsland!! Ik kan als moderator niet bij uw persoonlijk gegevens. Daarom mijn advies om een mailtje te sturen naar infoservice@magix.net en daar uw probleem voorleggen. Dit kan/mag in het Nederlands. Vermeld in uw mailtje al uw bekende P3 | P2-serienummers en deze accounts. Vraag hen om deze samen te voegen naar één account.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-