Reacties

mi-bo schreef op 26.08.2015 om 19:58 uur

Beste,
gebruikt u wel de index als eerste bladzijde om de website te exporteren.
een alternatief, maak een nieuwe map aan( misschien staan in de bestaande map on effen heden die mee genomen worden) en in deze map opslaan als en dan exporteer de website in die zelfde map, en dan publiceer de website naar Uw domeinnaam
gr
Michael

markkapteijns schreef op 26.08.2015 om 21:23 uur

Bedankt voor je reactie Michel, maar het is mij hiet gelukt.

Index als eerst bladzijde, een geheel nieuwe map aangemaakt, bij het uploaden wil het steeds de mp4 film mee uploaden wat niet lukt, elke keer bij 99% begint het op nieuw met uploaden etc. etc.

Gr Mark

www.blauwpieper.nl

 

mi-bo schreef op 27.08.2015 om 11:01 uur

Beste Mark,
Waar komt dat mpeg4 filmpje vandaan,( met welk montage programma  is het gemaakt).
Via ontwerpgalerie / pagina-elementen & Widgets/ audio & video widgets
Ik ben geen liefhebber van YT maar dat is makkelijk je upload het en via plaats houder kan je het op je site zetten.
ook is de mogelijkheid om bij MAGIX onder MAGIX online album( versie 10 dit is niet meer in versie 11) het te parkeren en dan te uploaden, het werkt perfect alleen is het filmpje dan niet zichtbaar op een tablet.
Als het met een MAGIX product is gemaakt dan kan je het eerst het project exporteren, een mp2 of 4 van maken en dan uploaden naar je Website,

neem een kijkje op mijn info site http://www.granddadmd.com
Gr
Michael

markkapteijns schreef op 27.08.2015 om 11:46 uur

Beste Michel,

Het mpeg 4 bestand is gemaakt met Adobe premiere 5.5, is een h.264 codec..(1280x720)

Is wel de bedoeling dat het filmpje ook op de tablet te zien is, kan het proberen met een mpeg 2 bestaand.

Wat ik ook mooi vind is dat, als  je gebruikt maakt van een player het filmpje op gehele scherm kunt bekijken.

Het is me inmiddels wel gelukt om het filmpje van de pc te verwijderen.

 

Gr Mark

mi-bo schreef op 27.08.2015 om 20:54 uur

Beste Mark,
ik ben nog even bezig geweest ik heb een mp4 bestand naar one drive ( Microsoft) geëxporteerd. en ik kon het daarvan gewoon naar de website slepen.
neem een kijkje op http://www.magixwebdesigner.nl   bij film import dit is wel op een tablet te zien
gr
Michael