Reacties

mi-bo schreef op 11.12.2020 om 13:22 uur

@johan.delaure

Beste Johan,

heeft U met publiceren de eerste pagina index genoemd.

Heeft U 2 domeinnamen, en wanneer zijn deze aangekocht, hier kan namelijk enkele dagen overheen gaan

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

johan.delaure schreef op 11.12.2020 om 13:43 uur

Probleem is nu opgelost. Dank u.

hbme schreef op 28.12.2020 om 19:39 uur

Ook ik probeer vandaag 2 websites te uploaden. Heb zelf nog webdesigner 17 aangeschaft, maar helaas het ging niet lukken. komt dit door de week vakantie tussen Kerst en Oud en Nieuw? Vorige week waren er nog geen problemen. Hoe los ik dit op? groeten Henk van den Berg

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 20:07 uur

@hbme

Beste Henk.

Heeft U een magix/xara webhosting of ergens anders een webhosting ,gezien magix/xara geen problemen heeft.

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 28.12.2020 om 23:20 uur

Beste Michel, ik heb een magix-online webhosting. Ik weet niet hoe ik een magix/xara hosting moet installeren.

groeten Henk van den Berg

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 23:43 uur

@hbme

Beste Henk.

Het verschil tussen MAGIX & XARA is.

Sinds ong 5 jaar hebben nieuwe MWD gebruikers een XARA Webhosting.

Alles wat daar voor is een MAGIX Webhosting.

M.a.w het pakket is MWD 17 zoals U al had geschreven.

Als U naar de Webhosting gaat (publiceren)is het in Uw geval of XARA of MAGIX.

De Website (s) zijn die met een eigen domeinnaam en wanneer heeft u deze geregistreerd (gezien U nu niet meer kunt publiceren ).

Sc6

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 28.12.2020 om 23:47 uur

Vandaag heb ik MWD 17 gekocht en geregistreerd.

hbme schreef op 29.12.2020 om 11:46 uur

goede morgen, Wat mij nog niet duidelijk is, dat ik 7 websites bij Magix heb lopen en dan toch via Xara moet uploaden. bij Magix heb ik de rekening lopen, voor de websites. Hoe moet ik nu verder handelen? groeten Henk van den Berg

mi-bo schreef op 29.12.2020 om 12:17 uur

@hbme

Beste Henk,

Als U gisteren MWD 17 heeft aangekocht en geregistreerd,

In Nederland heet het pakket MAGIX Webdesigner, in Engeland heet het XARA Webdesigner.

Zoals ik al eerder heb geschreven, de oudere Websites staan onder MAGIX account, en de nieuwere onder XARA account, dit is bij mij ook zo.

Zelf heb ik verschillende accounts die onder MAGIX staan geregistreerd, en ook onder XARA.

U hoeft niet anders te handelen, het is makkelijk te zien via als U in kan loggen via XARA komen daar de geregistreerde Website(s) naar voren die onder XARA hosting staan

Klikt U op MAGIX en U kan inloggen komen de Website(s) naar voren die onder MAGIX hosting staan.

Rustige jaarwisseling en een gezond 2021 voor U en Uw dierbare.

Sc6

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 29.12.2020 om 12:32 uur

Goede morgen, hartelijk dank voor de uitleg. Alleen rest mij nog een vraag: als ik via Xara upload, krijg ik daarvoor m442f3.xara.hosting/www.muziekeducatie-putten.nl Als ik de website wil bekijken, moet ik dit hele adres invoeren en niet al www.muziejefucatie-putten.nl Hoe los ik dit op? Groeten Henk

mi-bo schreef op 29.12.2020 om 13:10 uur

@hbme

Beste Henk.

U schrijft hier over 2 verschillende site's,

m442f3.xara.hosting is een Website zonder domeinnaam,

en

www.muziekeducatie-putten.nl is een Website met een domeinnaam.

De mogelijkheid is om in www.muziekeducatie-putten.nl een link naar m442f3.xara.hosting te maken, en ook anders om.

m442f3.xara.hosting is nog niet geactiveerd gezien het gekoppeld staat.

deze link  www.muziejefucatie-putten.nl dit is niet te bereiken

Sc6

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 29.12.2020 om 13:15 uur

Nee het laatste klopt. Ik had het ingetypt met de telefoon. Het was hetzelfde adres. De link maken is mij nog niet duidelijk. Heel hartelijk dank alvast. Groeten Henk

hbme schreef op 30.12.2020 om 16:10 uur

Beste Michael, heb nog steeds problemen om mijn websites te uploaden. Ik zie ook, dat ik met de oude microsoft Explorer een betere verbinding krijg, om in het forum te komen. Hoe kan ik alles oplossen?  ?En overschakeling van Magix naar Xara moet toch ook makkelijk kunnen?  Een radeloze website beheerder. Maar wel fijne feestdagen.groeten Henk

mi-bo schreef op 30.12.2020 om 16:18 uur

@hbme

Beste Henk,

gisteren naar

info@muziekeducatie-putten.nl

een reactie gestuurd en had wel een antwoord van U verwacht

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 30.12.2020 om 16:34 uur

Dank je ik had die mail nog niet geopend. Ga ik nu doen dank je

hbme schreef op 31.12.2020 om 16:23 uur

De websites heb ik allemaal naar het subdomein van Xara gedownload. In Magix heb ik van de websites een link gemaakt naar Xara. Het werkt nu weer fantastisch en snel. Nog dank aan Michael

hbme schreef op 31.12.2020 om 16:24 uur

En allemaal veel website plezier in 2021. Blijf gezond!!

mi-bo schreef op 31.12.2020 om 17:22 uur

@hbme

Beste Henk,

Dit is een positief bericht dat het omzetten naar XARA is gelukt.

Rustige jaarwisseling en goede zaken voor 2021 en veel gezondheid voor U en Uw dierbare

M.vr.gr

Michael

hbme schreef op 31.12.2020 om 17:28 uur

Dank je wel ook voor jou en je dierbaren een goed en gezond 2021. De websites lopen snel