publiceren op officiele host en laden van website

damijocreative schreef op 13.09.2015 om 11:45 uur

In magix zelf(de preview) wordt alles correct en direct weergeven.

Open ik deze echter in een internetbrowser en ga ik naar de officiele website toe(www.damijo-creative.nl) laad hij alles in het verkeerde formaat, laadt hij elk onderdeel apart, en wordt zo de website opgebouwd tot het geheel zoals hij in magix is.

Bij nogmaals gebruiik van ctrl+f5 verschuift hij het hele geheel te ver naar links(past dus op een of andere manier het formaat aan) waardoor het ontwerp totaal uit zijn verband is, en ik een heel groot wit vlak erbij krijg.

Bij doorladen herstelt zich dit pas, en zie je alles weer verschuiven.

Geen professionele indruk dus.

Website is gemaakt in formaat 960x1060, dus vrij standaard.

Het lijkt alsof hij moeite heeft met het verwerken van alle afbeeldingen als 1 geheel(de achtergrond is als 1 geheel in photoshop gemaakt en als achtergrond van het werkblad gebruikt), daarna om de layoutkleuren enz van het thema financien weg te krijgen, dezelfde afbeelding als achtergrond van de pagina ingesteld     (dit kreeg ik niet anders aangepast)maar ook alle afzonderlijke onderdelen( menu bars, logo enz).

De afbeeldingen welke gebruikt is heeft een formaat van 1597x1080, 24 bit, 96 dpi.

Alle afbeeldingen zijn geoptimaliseerd via de functie intern in magix.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Reacties

mi-bo schreef op 14.09.2015 om 13:38 uur

beste Miloe,

 even op de website gekeken, maar er is niet veel veranderd na het laden van de demo,

het lijkt mij het beste om via bol.com het MAGIX webdesigner boek te kopen ( dit is een leerboek wat bij de cursus hoort en als u  stap voor stap de bladzijde volgt komt het allemaal goed). neem eens een kijkje op mijn info site

 http://www.magixwebdesigner.nl

en dan altijd eerst het geheel opslaan als via de index pagina ( al heeft dit een andere naam) en dan pas de website exporteren, en dan pas publiceren 

gr

Michael

damijocreative schreef op 14.09.2015 om 17:07 uur

Hai michael,

 

Dit is helaas niet het geval.

Ik maak nu inderdaad gebruik van de exporteren knop voordat ik publiceer, maar het probleem blijft...

 

gr miloe