Reacties

mi-bo schreef op 23.09.2021 om 16:59 uur

@wmvdhoeven

Beste Wim..

met welke versie van Pro X werkt U.

met welke versie van Iphone zijn de opnames gemaakt.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

wmvdhoeven schreef op 23.09.2021 om 17:19 uur

Dank voor deze snelle reactie.

Mijn bestanden komen van een ext. recorder Atomos Ninia blade. Ik heb net de laatste versie van ProX gedownlaod 19.0.1.121 (UDP3)

mi-bo schreef op 23.09.2021 om 17:36 uur

@wmvdhoeven

Beste Wim,

misschien staat hier het probleem

https://www.atomos.com/products/ninja-v

om het op te lossen

Ninja V-bezitters kunnen nu profiteren van de mogelijkheid om op te nemen met behulp van de 10-bit H.265 (HEVC) codec door de upgrade te kopen op my.atomos.com voor $ 99 (USD)

Sc6

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 23.09.2021 om 17:52 uur

Hallo @wmvdhoeven,

U kunt de H.265 (HEVC) code ad: € 4,99 aanschaffen door voor de eerste keer een filmfragment op te tijdlijn van Pro X13 te zetten en deze dan te exporteren als een HEVC bestand.

Als u deze heb aangekocht probeer het nog eens.

Ik verneem graag van u of het nu wel gelukt is.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

aanvulling: 23-09-2021 om 17:59 uur

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2021, 17:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wmvdhoeven schreef op 23.09.2021 om 21:02 uur

Ik heb dit geprobeerd, het werkt, ik denk dat ik deze code al had. Hij exporteerd maar ook zonder geluid.

Is het probleem mischien dat de quicktime code voor windows niet goed samenwerkt met magic video proX

en daar door de Pro-res codec niet goed aan kan . Ik heb wel beeld maar geen geluid.

Op dezelfde pc werkt het afspelen wel van MOV. op quicktime.

Het gaat vast een keer lukken en dan zijn we weer heel blij met iets dat we al hadden.

gr Wouter