Hallol,
Ik ben teneinde raad. Ik heb mij een nieuwe zware PC gekocht met de recentste high end grafische kaart en zelfs met 4K resolutie, maar Magix Fotostory Deluxe wil niet meewerken (laatste intel core 7de generatie, 64GB werkgeheugen, GTX 1070 sli-8GB)
Ik heb de laatste nieuwe Magixversie 17.1.2.125 UDP3 UG. CODE 8657KA2 geïnstalleerd via mijn Magix account, upgedated en alle bijkomende elementen geïnstalleerd via gratis downloads zoals ik dat altijd al heb gedaan.
Ik open een zeer recent project nog gemaakt op mijn oude PC nu op mijn nieuwe PC en wat blijkt: zelfs alle foto's met zoomeffecten hebben nu overal die vervelende zwarte randen, video's niet. Ook de collages kloppen niet meer. Nog erger, als ik de zoomeffecten in het project wis op mijn nieuwe PC dan blijven zelfs die foto's zwarte randen hebben. Ik kan die ook niet wegkrijgen. Nochtans is dit met dezelfde Magixversie 17.1.2.125 UDP3 UG. CODE 8657KA2 gemaakt op mijn oude PC.
Ik heb zelfs de gratis downloads verwijderd en dezelfde uit mijn oude PC op mijn nieuwe PC geïnstalleerd. Nog geen oplossing. En ook nog eens de zo gezegde verdwenen effecten zoals door Bol de al eerder aangeboden en werkende oplossing geïntegreerd. En nog geen oplossing.
Dit betekent dat ik tal van projecten volledig opnieuw zal mogen maken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wat is dat toch met Magix. Telkens als er een update is staat die vol fouten die ze ook zelf toegeven, en dat blijft maar duren. Maar hetgeen ik nu tegenkom tart toch wel elke verbeelding. Ik heb al tal van mooie documentaires gemaakt met Magix, maar zo kan dat echt niet verder. Mijn trouw aan Magix heeft na vandaag een flinke uppercut gekregen.
Wie weet raad?
Dank je wel, Voyageur