Projecten bewaren

Willytje65 schreef op 31.12.2012 om 15:05 uur

Ik heb net Magix foto's op dvd 2013 gekocht, maar ik zou nog bestaande projecten (fotoshows) van mijn magix nr 7 willen bewaren , kan dat? Hoe doe ik dat?

Ps.  Ik heb net op de pc gelezen dat Magix foto's op dvd 2013  een mooi programma is maar helaas niet goed omdat het veel te veel steken laat vallen,

Ik heb mijn programma nog niet binnen gekregen, maar dat doet me nu toch al een beetje wanhopen , zou toch spijtig zijn.

Reacties

RiViS schreef op 01.01.2013 om 20:16 uur

Hallo Willy,

Wat ik zo kan bedenken: probeer de oude projecten gewoon in te lezen in de nieuwe versie, ik heb geen idee of dat zonder meer gaat, gezien het grote tijdsverschil tussen deze pakketten, maar: niet geschoten is altijd mis.

Mocht het lukken, dan zullen bij het weer opslaan wel wat aanpassingen gedaan worden aan de nieuwe versie, maar dat lijkt me geen probleem.

Wat betreft de vallende steken: ik weet niet waar je op doelt, maar mochten er bugs in zitten dan worden die in de regel binnen redelijke termijn verholpen. Houd dan de beschikbare updates in de gaten (via Hulp: Online Actualiseren).

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 03.01.2013 om 11:29 uur

Ja heb toch een paar   negatieve dingen dingen gelezen over de versie 2013, en actualizeren? al 5 jaar probeer ik mijn nr7 te actualizeren, met altijd het antwoord uw programma is up to date.

maar kom , mijn programma is nog niet binnengekomen ,maar hopelijk gaat alles goed, zoniet zullen de vragen wel komen ...
 Vriendelijk bedankt voor alle uitleg

Willytje 65

RiViS schreef op 03.01.2013 om 17:06 uur

al 5 jaar probeer ik mijn nr7 te actualizeren, met altijd het antwoord uw programma is up to date.

Voor die oude programma''s komen in de regel geen updates meer.

groet,

Rijk