Projecten

ehwvandenberge schreef op 19.02.2022 om 10:09 uur

Ik heb nu een tijdelijk abb van magix. Dat loopt bijna af. Daarna wil ik wel weer een permanent product aanschaffen. Nu is mijn vraag: de door mij reeds gemaakte projecten, hoe kan ik die bewaren zodat ik die later weer kan invoeren in magix. Ik had eerder video de luxe 2013, maar helaas werkte die niet meer na een update van mijn laptop naar Windows 11. Teruggegaan naar Windows 10 maar helaas alles kwijt……..

Reacties

mi-bo schreef op 19.02.2022 om 11:02 uur

@ehwvandenberge

Beste.

Ten eerste:

Als U een abonnement heeft dient U die persoonlijk een maand van te voren te mailen naar MAGIX voor stopzetting(zie algemenevoorwaarden), anders loopt het abonnement door.

Ten tweede:

Als U projecten in een map opsla inclusief mvp dan kan dit in de betaal versie weer worden gedownload (Mpeg2/mp4 project Inclusief mvp) en kunt U verder gaan met Uw hobby.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

 

Bol schreef op 19.02.2022 om 11:03 uur

Hallo @ehwvandenberge,

U schrijft dan u een tijdelijk abonnement bij Magix hebt. Ik weet niet of u één maand of 12 maanden abonnement hebt die afloopt. Houdt er rekening mee, dat u deze zelf moet opzeggen, anders wordt uw abonnement automatisch verlengd.

Het kan wel kloppen, dat Video Deluxe 2013 (32bits) niet meer compatibel is met Windows 11. Als u een gehele schone Windows 10 hebt gedaan, dan bent u inderdaad alles kwijt, tenzij u een back-up hebt gemaakt. De MVP projectbestanden bevatten alleen maar verwijzingen.

Om te beginnen MVP projecten gemaakt in VDL 2013 zullen, voor zover ik weet, niet compatibel zijn in VDL 2022.

....De door mij reeds gemaakte projecten, hoe kan ik die bewaren zodat ik die later weer kan invoeren in Magix.....

Dit kunt u doen door een veilheidskopie te maken en deze op een externe datadrager bewaren.

Met vriendelijke groet,

Rob

Aanvulling: 19-02-2022 om 11:25uur.

Zo ziet er een Veiligheidskopie map bv. er dan uit.

U zou deze Veiligheidskopiemap ook op de tijdlijn van VDL 2022 kunnen zetten van andere PC / Laptop.

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2022, 11:25, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ehwvandenberge schreef op 19.02.2022 om 12:00 uur

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik kan hier iets mee. Komt goed.

mi-bo schreef op 19.02.2022 om 12:09 uur

@ehwvandenberge

Beste,

Een aanvulling op eerder gegeven antwoord.

Het is mogelijk als abonnement nog niet verlopen is, dat met tussenkomst van shop@magix.net het P3 nummer wordt omgezet naar koop, maar dat moet het wel een gelijkwaardige versie zijn, dan hoef er niets te worden veranderd

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.02.2022 om 15:10 uur

Hallo @ehwvandenberge,

Met alle genoegen gedaan. Laat het forum weten of Magix uw P3-serienummer van u abonnement overgezet kan worden naar een koopversie!!

Als u VDL 2022 aanschaft en u krijgt dan een geheel nieuw P3-serienummer, dan hoeft u, volgens mij, VDL 2022 niet te verwijderen, alleen moet u dan VDL 2022 even deactiveren en opnieuw activeren. Ga hiervoor naar: Hulp / Programma deactiveren en bij het opstarten activeren met het nieuw verkregen P3-nummer.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2022, 15:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-