Project gemaakt in 'Magix red uw video's 6' importeren in 'Magix Video deluxe

emmanuel.pardon schreef op 27.12.2013 om 15:57 uur

Beste,

Wie kan mij op weg helpen om volgend probleem op te lossen? Ik heb een film gedigitaliseerd met behulp van het programma 'Magix red uw video's 6 '(extentie MVY) en nadien op DVD gebrand (perfect gelukt). Dit project zou ik willen importeren in 'Magix Video deluxe 2013'  omdat dit programma veel meer mogelijkheden biedt voor verdere bewerking. Bestaat er een mogelijkheid om het project gemaakt in 'Magix red uw video's 6' achteraf in te laden in 'Magix Video deluxe' (extentie MVP) of is daar speciale software voor nodig?

Ik werk met een desktop PC voorzien van Windows 7 (64 bit).

Dank bij voorbaat voor elke reactie.

Mvg,

EP

Reacties

RiViS schreef op 27.12.2013 om 23:30 uur

Hallo EP,

Volgens mij kun je het MVY project gewoon in VdL2013 openen en verder bewerken. Kies in VdL2013: Bestand/ Openen, zoek het projectbestand van Video Easy op (in Video Easy kun je onder Bestand/ Instellingen/ Projectinstellingen vinden waar het staat) , zorg wel dat rechts onderaan achter Bestandsnaam de term "Films, Projecten, ..."enz vervangen wordt door "Alle bestanden" (klik op het driehoekje), zodat de bestandsnaam van Video Easy zichtbaar wordt.

groet,

Rijk

 

wderidder schreef op 29.12.2013 om 15:44 uur

Hallo  EP

een volgende keer gewoon meteen laden in vdl en niet via ruv  gaat veel sneller en gemakkelijker

succes