Project delen kantelen

Huberthans schreef op 10.05.2021 om 13:55 uur

Video de Luxe Plus update februari 2021, Video de Luxe 2021 Premium. Na heropenen in de tijdlijn via "laatste opgeslagen projecten" blijken een deel van de aaneengesloten objecten in het project te zijn gekanteld. Dat deel staat dus op haar zij. Meerdere malen hersteld door verwijderen en opnieuw laden. Een paar keer blijft alles prima en dan plotseling bij heropenen, weer dit probleem. Weet niet hoe het komt, vraag hoe te herstellen?

Reacties

Bol schreef op 10.05.2021 om 21:17 uur

@Huberthans

Hallo Hubert,

Uw probleem is meerdere malen op dit forum aanbod geweest. Ik heb een vraagje aan u. Gebruikt u MP4 bestanden van uw telefoon en bv. MTS bestanden van een videocamera door elkaar heen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huberthans schreef op 11.05.2021 om 09:56 uur

Beste Bol,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben bezig met een compilatie van opnamen uit het verleden. 2 projecten, A en B, elk 30 minuten. In A kantelen objecten M2TS en MPG.. In A geen MP4. In B. wel MP4. Ik voeg A en B samen om op 1 schijf te branden. Zou dan het kantelen ontstaan? AVI en JPG bestanden kantelen niet. Ben zeer benieuwd naar jou mening waarvoor bij voorbaat dank

Vriendelijke groet, Hubert

Bol schreef op 11.05.2021 om 10:58 uur

@Huberthans

Hallo Hubert,

Helaas heb ik voor dit fenomeen geen kant en klare oplossing c.q. antwoord. Wat zou kunnen proberen is om de gekantelde filmfragmenten d.m.v. roteren weer rechtop te zetten

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huberthans schreef op 11.05.2021 om 11:19 uur

Hallo Rob,

Toch fijn dat ik nu weet hoe en wanneer het probleem ontstaat. Ik kan het samenvoegen uitstellen tot het moment dat ik op de schijf ga branden, of dan maar elk project per schijf. Dus nogmaals dank.

Groet, Hubert

Bol schreef op 11.05.2021 om 11:44 uur

@Huberthans

Hallo Hubert,

Wat u ook nog zou kunnen uitproberen is, om project A en B afzonderlijk te exporteren als bv. een MP4 of MXV bestand en deze daarna A en B als één project op de tijdlijn van VDL 2021 te zetten en te branden op een DVD .

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-