programma werkt niet meer Lieuwe-Wolters schreef op 19.04.2021 om 14:37 uur Mijn programma magix video easey HD werkt niet meer onder wqindows 7. Wat is hiervan de oorzaak?? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 19.04.2021 om 15:31 uur @Lieuwe-Wolters Beste Lieuwe, Welkom op MAGIX Multimedia Forum, Niet wetend gezien U vandaag een account heeft aangemaakt of dit al eerder is gedaan, misschien is dat het probleem. RUV 7 opgestart onder Windows 7 geen probleem RUV 9 opgestart onder Windows 7 ook geen probleem Misschien dat U het probleem zal moeten zoeken in WIndows 7 Blijf gezond M.vr.gr Michael Bol schreef op 19.04.2021 om 18:30 uur @Lieuwe-Wolters Hallo Lieuwe, Wat er bij u aan de hand kan zijn, kan ik hiervandaan niet beoordelen. Wat u zou kunnen proberen, is om het Magix Video Easy X te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik zie ook, dat u vandaag een geheel nieuw account hebt aangemaakt. Doe het volgende: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht met uw eerder (oude) aangemaakte account) ga naar: Mijn account / Mijn producten ga naar: Magix Video Easy X download hiervan het installatieprogramma Succes, Rob 1