programma verdwenen

Mart-vanParreren schreef op 04.01.2022 om 14:22 uur

Zojuist heb ik met "Red uw Video's" vanaf de videorecorder een programma proberen over te zetten.

Nadat ik klaar was met "video naar computer overdragen" drukte ik op "videobewerking starten" en meteen was het hele programma verdwenen. Iemand enig idee wat er fout heeft kunnen gaan en of ik het programma nog ergens op de pc kam opduikelen?

 

Groetjes,

Mart

Reacties

mi-bo schreef op 04.01.2022 om 14:45 uur

@Mart-vanParreren

Beste Mart.

dit is de juiste methode

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7525402/

Maar wat wilt U hiermee zeggen

"Zojuist heb ik met "Red uw Video's" vanaf de videorecorder een programma proberen over te zetten."

Waar staat het programma RUV 2022, dit zal toch wel op de C schijf staan.

Als U bedoelt het opgenomen project ga als RUV is opgestart wat wilt U doen gaat dit scherm open

klik op Video project laden, dan gaat er een link open, daar zal staan wat U heeft opgenomen.

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19( Omikron, Flurona) vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

 

Mart-vanParreren schreef op 04.01.2022 om 16:41 uur

Ik heb exact gedaan wat ik volgens "de juiste methode" moest doen.

Maar, nogmaals, toen ik klaar was met opnemen en "videobewerking starten" aanklikte was alles verdwenen.

Het vreemde is overigens, dat ik gisteren ook al wat opgenomen had en daarbij is "videobewerking starten" gewoon gelukt.

mi-bo schreef op 04.01.2022 om 16:54 uur

@Mart-vanParreren

Beste Mart.

Het is elektronica, heeft U het zelfde ,nog eens geprobeerd op te nemen /digitaliseren.

Misschien lukt het dan wel, waren het wel analoge beelden, digitaal werkt namelijk niet.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Mart-vanParreren schreef op 04.01.2022 om 17:02 uur

Ik heb ook al hiervoor geprobeerd dat programma op te nemen.

Toen kreeg ik tijdens de opname de mededeling dat er teveel van de pc gevraagd werd en dat ik daarom de beeldkwaliteit omlaag moest brengen. Ik heb toen de opname stopgezet, heb de beeldkwaliteit naar omlaag aangepast. Vervolgens een tweede poging met het al eerder genoemde resultaat.

Ik ga morgen weer een nieuwe poging wagen.

Wel fijn dat je meedenkt overigens.

Gr. Mart