Programma start niet op na update

TheoGJ schreef op 20.09.2020 om 16:15 uur

Ik heb Photostory Deluxe 2021 ge-updated en nu wil het programma niet meer opstarten.
Na aanklikken van het icoontje is er heel kort een " wieltje" te zien en er flitst een scherm over het beeld, maar verder gebeurt er niets meer.

Ik heb al de de-ïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat geeft geen verbetering.

Hardware: HP laptop (Intel i5) met Windows 10 (64 bit) en 8 GB RAM

Gaarne advies

 

Reacties

Bol schreef op 20.09.2020 om 16:44 uur

Hallo Theo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Hiervandaan kan ik het beoordelen, wat er bij u aan de hand zou kunnen zijn. Hebt u het al eens geprobeerd om Photostory 2021 als administrator uit te voeren.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TheoGJ schreef op 20.09.2020 om 16:53 uur

Hallo Rob,

Ik ben administrator op deze laptop. Ik heb het programma als administrator uitgevoerd, maar geen andere reactie.

 

mi-bo schreef op 20.09.2020 om 17:09 uur

@TheoGJ

Beste Theo.

Even meedenken:

Wat voor schijf/ven heeft U in laptop zittenen is de grafische /video kaart Up to date

Gezien de programma's van MAGIX steeds meer kracht vragen is dit misschien Uw probleem.

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

TheoGJ schreef op 20.09.2020 om 17:28 uur

Hallo Michael,

Ik heb een 258 GB SSD drive in deze laptop.

Het is een HP Pavilion van vorig jaar. De 2020 versie van Photoshop Deluxe draaide zonder problemen.

 

mi-bo schreef op 20.09.2020 om 17:58 uur

@TheoGJ

Beste Theo.

Dank voor Uw feedback.

Het is heel vreemd dat MFS 2020 zonder problemen op Uw Pc werkte en dat U nu dit vervelende probleem heeft.

Ja, een mail naar magix support sturen lijkt mij dan de beste oplossing.

Sc6

Michael (FM)

TheoGJ schreef op 20.09.2020 om 18:03 uur

Hallo Michael,

Zal ik doen. Dank voor het meedenken

Theo

TheoGJ schreef op 26.09.2020 om 13:28 uur

Hallo Michael,

Ik zoek me gek naar een mogelijkheid om een e-mail te sturen naar magix support.
Op de support-site veel informatie, maar een mogelijkheid om echt contact te krijgen zie ik niet. Weet jij wia welke weg dat wel kan??

Theo

 

Bol schreef op 26.09.2020 om 23:36 uur

Hallo Theo,

Heeft u Photostory, al eens geprobeerd te verwijderen op de volgende manier?

Mocht het bovenstaande niet de oplossing zijn, dan kunt zo contact opnemen met Magix Support: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TheoGJ schreef op 27.09.2020 om 11:41 uur

Hallo Rob,

Ik had bovenstaande informatie al gevonden en geprobeerd.
Jouw advies nogmaals uitgevoerd, maar resultaat blijft gelijk.
Downloaden van bestanden, extraheren en installeren verloopt normaal.
Op laatste scherm van installatie; vinkje bij Direct opstarten van Photostory.
Klik op de knop "VOLTOOIEN" en vervolgens gebeurt er NIETS.

Ik ga contact maken met support, kijken of zij mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet
Theo

Bol schreef op 27.09.2020 om 14:30 uur

Hallo Theo,

Het is spijtig te moeten lezen, dat na wederom herinstalleren, het u nog steeds niet lukt om Photostory op te starten. U schrijft: "vinkje gezet bij direct opstarten van Photostory.
Klik op de knop "VOLTOOIEN" en vervolgens gebeurt er NIETS."
 

Misschien een opendeur intrappen, maar wat gebeurd er als u Photostory met op de snelkoppeling opstart?

Als dit ook niet het gewenste resultaat oplevert, dan hoop ik dat Magix Support wel voor u de juiste oplossing hebt.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TheoGJ schreef op 27.09.2020 om 16:23 uur

Hallo Rob,
Het is goed om alle mogelijkheden aan te geven, maar de snelkoppeling heb ik ook al geprobeerd.
De snelkoppeling geeft wel, korte tijd (1 à 2 sec) een "wieltje" dat duidt op computeractiviteit, maar dat stopt en daarna gebeurd er niets meer.

Groetjes
Theo

 

Bol schreef op 27.09.2020 om 17:12 uur

Hallo Theo,

Uw probleem laat mij niet los. Kunt u een afbeelding uploaden dat "Wieltje". Kan het zijn, dat u Photostory reeds 2x geactiveerd hebt? Het programma heeft maar 2 licenties. Misschien moet u er eerst een daarvan deactiveren. Kijk eens naar:

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TheoGJ schreef op 27.09.2020 om 20:20 uur

Hallo Rob,
Goed dat je mee blijft denken
Van het "wieltje" heb ik geen afbeelding, maar het is een tekentje dat je overal in computerprogramma's ziet als het programma bezig is, maar er op het scherm nog niets gebeurd; Dus: "even wachten, het programma is bezig",
maar dat duurt maar 1 of 2 seconden.

Ik heb 1 licentie geactiveerd (op een desktop) en de tweede licentie is nog vrij.
In mijn account bij Magix staat de eerste licentie vrij en is de tweede licentie in gebruik.
Het programma start niet zover op dat om het serienummer gevraagd wordt.

Met vriendelijke groet,

Theo