Programma start niet op

wim-boleij schreef op 28.06.2020 om 19:14 uur

Het programma wil wel op opstarten maar wordt niet geopend.

Virus scanner en firewall uitgezet, opstart programma's uitgeschakeld ,opnieuw gedownload en geinstalleerd, opnieuw aangemeld, maar het programma wil niet openen. Onder taakbeheer zie ik dat het 25% van de processor gebruikt. Er is wel een nieuwe geluidskaart en werkgeheugen toegevoegd, misschien heeft het hier iets mee te maken maar ik kom er niet achter waar het probleem zit.

Reacties

mi-bo schreef op 28.06.2020 om 20:44 uur

@wim-boleij

Beste Wim.

Uw vraag zal over dit programma gaan, geopend met Windows 10

met geïmporteerde muziek

Heeft U al geprobeert om het te openen via administrator, ( rechts klikken op icoon )

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

wim-boleij schreef op 28.06.2020 om 22:50 uur

Beste Michael,

JA heb ik gedaan, het logo verschijnt en de 'zandloper' blijft maar draaien maar het programma wordt verder niet geopend.

Firewalls en virusscanner ook uitgeschakeld. Het downloaden en het installeren gaat prima ook het activeren van de code ook het opstarten,maar niet het openen van het programma.

Meerder malen ook gedeinstallered ,volgens de instructies,maar helaas het wil niet lukken.

Bol schreef op 28.06.2020 om 23:53 uur

Hallo Wim,

Zo te zien, hebt u alles al geprobeerd om "Video Sound Cleaning Lab" goed te laten opstarten. Omdat dit een forum is voor en door Magix gebruikers en dat geheel los staat van Magix Support, adviseer ik u om uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.06.2020 om 10:45 uur

Hallo Wim,

Ik heb even nieuwste trailversie van "Video Sound Cleaning Lab" geïnstalleerd.

Bij het openen van Video Sound Cleaning Lab kreeg ik de volgende foutmelding.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.06.2020 om 11:44 uur

@wim-boleij

Beste Wim,

mijn antwoord ben ik van een P2 serienummer uitgegaan versie 2.0

Even de Trial versie gedownload van de laatste nieuwe versie.

dan dan dan op bureaublad

en na openen een stukje film met geluid ingeladen.

zonder problemen het mooie MAGIX product kunnen inladen en bewerken.in WIndows 10 1909

Misschien in Uw geval kunt U beter contact opnemen met MAGIX Support gezien het geen MAGIX probleem is en kunnen zij via een systeem check kijken waar het probleem bij U is.

M.vr.gr

Michael

wim-boleij schreef op 29.06.2020 om 12:16 uur

Bedankt voor je reactie,

ik ga eerst de trial-versie installeren en ik ben benieuwd of ik verder kom met de 'gewone' versie

Bol schreef op 29.06.2020 om 14:26 uur

Hallo Wim,

Hier nog wat informatie mijnerzijds.

1. Download de trailversie vanaf: https://www.magix.com/nl/video/video-sound-cleaning-lab/
  2. installeer het op de gebruikelijk manier
  3. als u net als ik de foutmelding krijgt: "Can't find te intel grafics" download dan dit programmaatje: "Qt_fixer_CL.zip" vanaf https://www.magix.info/de/proxy/89ee8cc7b0b6b7263fda/?link=https%3A//support2.magix.com/customer/en/download_do/251629
  4. Pak het uit en installeer het.
  5. nu werkte het bij mij ook.

Doordat Magix hiervoor een patch voor heeft uitgebracht, mag je er vanuit gaan, dat dit een Magix probleem is.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.06.2020, 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-