Programma sluit gelijk weer af na verse installatie

WaRRow74 schreef op 24.08.2023 om 18:14 uur

..dus ik heb 'm nu opnieuw verwijderd (en alle add-ons) en ik ga 'm niet nog een 3e keer opnieuw installeren op mijn Win.10 22H2

'ben er klaar mee. Welk programma crasht er nou zonder crash report?

Ik was best tevreden met de 2023 versie maar de 2024 versie krijg ik niet aan praat.

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van MM is het nu klaar... Gegroet!

Reacties

Bol schreef op 25.08.2023 om 22:38 uur

@WaRRow74

Hallo René,

Ik begrijp maar al te goed uw frustratie. Als moderator vind ik het jammer dat u na jaren tevreden met Music Maker gewerkt heeft, de handdoek in de ring gooit. Maar misschien, dat u het nog één keer wilt proberen om het te de-installeren en opnieuw te installeren. Verwijder Music Maker eens op deze manier: Installatie/De-installatie (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guy-VV schreef op 30.08.2023 om 10:41 uur

..dus ik heb 'm nu opnieuw verwijderd (en alle add-ons) en ik ga 'm niet nog een 3e keer opnieuw installeren op mijn Win.10 22H2

'ben er klaar mee. Welk programma crasht er nou zonder crash report?

Ik was best tevreden met de 2023 versie maar de 2024 versie krijg ik niet aan praat.

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van MM is het nu klaar... Gegroet!

Hier hetzelfde probleem! Het programma sluit zichzelf te pas en te onpas. Ook al alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook met de laatste update V32.0.2.11 geen verandering merkbaar.

Bol schreef op 30.08.2023 om 11:12 uur

@Guy-VV

Hallo Guy,

Zie mijn gegeven antwoord: Installatie/De-installatie (magix.info). Als hiermee uw problemen nog niet zijn verholpen, dan adviseer ik u op contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-