programma sluit af als ik op film voltooien druk

Edwin-Dekoning schreef op 05.05.2020 om 14:20 uur

Beste LS,

Ik krijg de beelden te zien die ik heb opgenomen maar als ik dan wil laten voltooien sluit het programma en ben ik alle data kwijt.

Als ik dan bij magix projecten kijk is de map "video easy red uw videos" verdwenen. Een enkele keer komt hij naar een tijd terug maar zit er geen bestand meer in.

Ik heb al alle software verwijderd en opnieuw er op gezet. Maar het probleem blijft bestaan.

Ik heb al wel meerdere succesvolle video's gemaakt en toen gebeurde het 2a3 keer maar als ik dan opnieuw opnam lukte het wel.

Dit keer ben ik al 3 keer opnieuw begonnen maar hij blijft weigeren

Ik heb versie 9.0

Windows 10

gr edwin

Reacties

mi-bo schreef op 05.05.2020 om 14:51 uur

@Edwin-Dekoning

Beste Edwin,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U slaat een optie over, dit is de volgorde

eerst

dan

dan klikt U op video naar computer overdragen

als de band is opgenomen dan en

dan video overdracht beëindigen daarna wordt het opgenomen gedigitaliseerde project op de tijdlijn gezet dan is het te bewerken, en daarna pas voltooien doen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

Edwin-Dekoning schreef op 05.05.2020 om 15:22 uur

ik doe al deze stappen ook de laatste hij staat in de tijdlijn. Ik heb de beelden kunnen zien en eventueel geoptimaliseerd. Dan klik ik op voltooien en dan stopt hij er mee

mi-bo schreef op 05.05.2020 om 15:58 uur

@Edwin-Dekoning

Beste Edwin,

Dank voor Uw Feedback.

heeft U ook nadat U op overdracht beëindigen heeft gedrukt de beelden op de tijdlijn zien staan dan kan het bewerkt worden zie

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

als dat allemaal klaar is wordt optie voltooien pas gebruikt om het op te slaan op Pc of naar Dvd

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael ( Moderator )

Edwin-Dekoning schreef op 05.05.2020 om 18:21 uur

Beste Michael,

Ik heb alles gevolgd en een opname van een 5 kwartier gemaakt. Het bestand komt in de tijdlijn. Ik klik aan videobewerking starten. Hij staat in de tijdlijn en kan hem bekijken. Heb hem iets verkort door de laatste 5 min weg te knippen. Heb dan twee fragmenten in de tijdlijn staan. Klik de laatste weg en dus maar 1 fragment. druk dan op film voltooien. Ik krijg de vraag waar wil je het opslaan en kies pc . En dan sluit het programma af en start opnieuw op. Het foutmeldingsbericht komt op. Wil dan natuurlijk kiezen voor project terugzetten. En dan doet hij niks meer. Toen het kruisje geklikt en naar bestand en optie openen gekozen en daar staat niks

met vriendelijke groet,

Edwin