Programma slaat vast

Marc-vanTurnhout schreef op 29.03.2021 om 10:09 uur

Ik heb een paar dagen geleden Photostorydeluxe2021 gekocht en ben daar nu druk mee aan het experimenteren. Het programma bevalt goed maar slaat regelmatig vast als ik de instellingen van bijvoorbeeld de fade of transparancy van tekst probeer aan te passen.

Ik krijg dan een pijltje in beeld met zowel boven als onder een pijltje. Ik kan dat wel bewegen, maar verder niets meer aanklikken. Ik kan dan enkel via taakbeheer het programma nog afsluiten.

Heeft iemand enig idee?

 

Mijn computer voldoet ruim aan de programma eisen en ik heb met andere programma's geen last van dergelijke problemen.

Ik zou het jammer vinden om naar iets anders op zoek te moeten, want ik vind de travel maps functie geweldig!

Gr. Marc

Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2021 om 10:40 uur

@Marc-vanTurnhout

Beste Marc,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het probleem zit hier als ik het goed heb gelezen, zie pijl, als U vanaf de rechterzijde de fade gebruikt , dan werkt het niet meer.

is dit bij alle andere overgangen.

Transparantie werkt zonder probleem,

misschien een optie , bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 29.03.2021 om 13:20 uur

@Marc-vanTurnhout

Hallo Marc,

Hiervandaan kan ik het niet echt beoordelen, wat er bij u fout zou kunnen gaan. Als de optie: Bestand / Instellingen / Programma- instellingen.... niet het gewenste resultaat oplevert, zou ook eens kunnen proberen om Photostory.ini te verwijderen. Hiermee worden zowel de programma-instellingen gereset , maar ook uw persoonlijke instellingen. Het INI bestand wordt automatisch weer aangemaakt bij het opnieuw opstarten van Photostory 2021./

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marc-vanTurnhout schreef op 29.03.2021 om 14:51 uur

Hallo Rob en Michel,

Dank voor de super snelle reactie. Ik ga beide oplossingen even nakijken. Werkt het niet en blijf ik problemen houden dan meld ik me weer. Ik probeer dan screenshots te maken ter verduidelijking.

 

Voor nu alvast heel hartelijk dank.