Programma instabiel?

Tjitte-Dijkstra schreef op 03.03.2022 om 20:36 uur

Sinds een week of 6 heb ik een nieuwe versie van Video Deluxe en het wil nog niet goed.
Vandaag stortte het programma weer neer en het foutenrapport kon niet verstuurd worden!
Het versienummer van het programma is: P3-5xxxx-xxxxx-xxxx-01979-xxxx-42796
Ook werkt de volumecurve niet zoals eerder. Je moet ontzettend precies met de muiswijzer de curve pakken. Vaak begrijpt het programma net niet wat je doet! Ook de aanmaak van de frametable werkt soms niet. Dan zie je alleen het eerste en laatste beeld en daartussen is het zwart. Dan kies je frametable(opnieuw) aanmaken en er gebeurt niks!
Nog iets: terwijl ik dus recent een nieuwe versie kocht, blijft het programma steeds aandringen om te upgraden. Dat deed ik toch al?
Ik werk met Windows 10

Serienummer gedeeltelijk verwijderd ivm evt misbruik door moderator

Reacties

mi-bo schreef op 03.03.2022 om 20:44 uur

@Tjitte-Dijkstra

Beste Tjitte.

Als moderator heb ik Uw serienummer gedeeltelijk verwijderd.

Misschien een optie:

gezien Uw problemen, ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde, dan wordt het programma weer zoals U het heeft geïnstalleerd,

wel daarna naar help gaan online actualiseren..

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 03.03.2022 om 22:30 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

U hebt volkomen gelijk wat betreft de volumecurve. Volgens mij hebben de programmeurs het groene lijntje dunner gemaakt, zodat u deze inderdaad heel slecht ziet en ook zeer moeilijk op te pikken is met de muisaanwijzer.

Vanmiddag heb ik via een persoonlijk bericht ook een gelijksoortige vraag gehad betreffende uw probleem van frametables. Helaas heb ik daar (nog) geen antwoord op. U zou dit voor kunnen leggen aan Magix Support. [klik hier]

...Nog iets: terwijl ik dus recent een nieuwe versie kocht, blijft het programma steeds aandringen om te upgraden. Dat deed ik toch al?....

Hebt u een geheel nieuwe Video Deluxe versie aangeschaft of hebt u uw updategarantie verlengd? Waarschijnlijk hebt u, nadat u Video Deluxe de nieuwe versie / updategarantie verlenging hebt aangeschaft een geheel nieuw P3-serienummer gekregen. Als dat zo is, ga dan naar hulp / programma deactiveren, start Video Deluxe 2022 weer op en activeer Video Deluxe met dit nieuw verkregen P3-serienummer. zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Met vriendelijk groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2022, 22:41, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.03.2022 om 23:04 uur

@Tjitte-Dijkstra

Beste Tjitte,

wat betreft de geluidlijn, en werken met de volumecurve.

Is dit misschien een optie, door het groter te maken

klein voorbeeldje http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487739/

Maar waarom leert U het niet aan als U met geluid werkt, hooft( kop)telefoon op geluidmixer aan, dit werkt veel preciezer, en kan later bij gesteld worden.

vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 03.03.2022 om 23:26 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Door het geluidspoor groter te maken door naar beneden trekken, is en blijft het voor mij althans nog steeds zeer lastig om het groene lijntje (volumecurve) met de muisaanwijzer op te pikken.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2022, 23:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 04.03.2022 om 11:01 uur

Bol/Rob,
Wat ik met het geluid wilde doen, kan niet met de mixer, denk ik. Ik wilde op een geluidspoor van >20 minuten af en toe een korte passage iets zachter maken.
Mi-Bo,
Ik had inderdaad een nieuw P-nummer gekregen. (Vandaar dat de moderator mijn nummer onleesbaar maakte.) Vandaag startte ik het programma op en er verscheen een venster, waarin ik erop gewezen werd dat er een nieuwere versie klaar staat. Die heb ik geïnstalleerd en warempel, de twee problemen waar ik eerder tegenaan liep, zijn voorbij!

mi-bo schreef op 04.03.2022 om 11:13 uur

@Tjitte-Dijkstra

Beste Tjitte.

Als moderator heb ik(mi-bo) gedeeltelijk serienummer bewerkt. (om evt. misbruik te voorkomen)

Positief bericht dat U na installeren van de laatste Patch "de twee problemen waar ik eerder tegenaan liep, voorbij zijn"

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 04.03.2022 om 11:40 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Ik heb zo'n vermoeden, dat u de twee namen (Mi-Bo / Bol) door elkaar hebt gehaald. Want de optie "Mixer" komt niet van mij. Persoonlijk, vind ik de geluidsmixer ook niets voor mij, ik gebruik het liefst de volumecurve. Hiermee kan je nauwkeuriger werken.

Dat u een ander P3-serienummer zou hebt gekregen, heb ik u geschreven. Wij als moderators kunnen aan de hand van een P3-serienummer niet zien of het nu gaat om een oud c.q. een nieuw P3-nummer. Wel kunnen wij als moderator uw persoonlijke gegevens aanpassen i.v.m. misbruik door anderen

Maar goed, uw probleem is opgelost. Ik wens u heel veel succes met het maken van films.

Met vriendelijke groet,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.03.2022, 11:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 04.03.2022 om 20:13 uur

Over en sluiten, denk ik.
Door de upgrade van vandaag is mijn probleem voorlopig opgelost.

Bol schreef op 04.03.2022 om 20:34 uur

@Tjitte-Dijkstra,

Hallo Tjitte,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem voorlopig is opgelost. Mijn intentie als moderator is om forumleden te helpen met zijn of haar problemen. Ik wens u succes met het samenstellen van uw films.

Fijn weekend,

Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-