Bedankt voor je snelle reactie,het beeld met diashow facebook staat er op,dat is mijn map met muziek die ik gebruik voor de videoprojekten en diashows die ik op Facebook plaats vandaar.Ik maak de laatste tijd veel videoprojekten met video's die van de Site Pixabay afhaal,zou het misschien daar aan kunnen liggen,want het probleem komt nu steeds vaker voor,hij geeft de melding aan als ik met de effecten wil werken.
Ook bedankt voor de snelle reactie,ik heb de link gezien,wat daar allemaal opstaat heb ik al meerdere keren gedaan,maar mischien niet voldoende,wat ik niet begrijp als ik wil installeren daarna dat ik dan de soms de melding krijg geen actualiseren(updates) mogelijk en soms wel,terwijl er in de gegevens vermeld staat,dat er geen updates meer mogelijk zijn,zou het kunnen dat het komt dat er toch nog ergens op de computer onderdelen staan van eerdere versies van Magix,ik heb 2015 en 2017 en 2018 gehad,misschie blijft er toch wel iets achter met het verwijderen,ik hoop dat ik je nu volledig heb geinformeerd,sorry voor het lange verhaal.
Dit heb allemaal gedaan,alles wat ik op Magix heb ik met de fixit tool van microsoft verwijderd,ik heb de software opnieuw geinstalleerd,en ik ben er nog niet mee bezig geweest,want hij was gisteren een hele tijd bezig met alles te installeren,ik heb het idee dat het nu wel gaat lukken zonder foutmelding,zoniet dan zal ik je raad opvolgen,ik wil je nogmaals bedanken voor je reactie.
Nog bedankt voor je reactie,Pixabay is een fotosite met ook heel veel Video's door verschillende mensen geplaatst die je dan gratis kan downloaden,die gebruik dan voor mijn Videoprojekten,dat ging altijd goed alleen de laatste tijd niet,ik heb alles van Magix op mijn pc verwijderd,en heb het opnieuw geinstalleerd,en nu even afwachten,maar ik denk dat het nu wel goed komt,
Ben zeer benieuwd of dit ook daadwerkelijk voor u de oplossing is, nadat alles m.b.t. Video Deluxe met fixit tool van microsoft grondig hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. We vernemen het wel van u, anders kunt u altijd nog contact opnemen met Magix Support
Succes met het (foutloos) opstarten van Video Deluxe.
Hallo Wouter, heb je wel voor verschillende projecten wel mappen aangemaakt, want als ik uw vraag lees hebt u de bestanden overal op een HD staan ik zou het rubriceren in speciaal daarvoor aan te wijzen mappen. Mvg Kees
Bedankt voor Uw reactie,ik begrijp niet helemaal wat U bedoelt,ik werk met foto's en Video's,die komen van de site die Pixabay heet,ik zet dan die Video's in de Map PixVid,en de Foto's in de Map FotoPix,ik heb op dit moment een diashow gemaakt met Foto's van Pixabay,en ik heb geen problemen ondervonden,alleen met het Videoprojekt krijg ik wel nog die foutmelding,ik sla het projekt dan op onder een andere naam en dan werkt het wel,zover ben ik nu al.Vr,groet Wouter
Zoals jullie al kunnen lezen gaat het met de diashows maken wel goed,alleen met de Videoprojekten heb ik nog problemen,kan het misschien zijn dat ik een mp4 codec moet installeren,heb ik ook al eens gedaan,krijg dat bericht meestal bij het installeren,maar nu niet,hoe kom hier dan aan?
De standaard Mpeg-4 codec wordt bij eerste keer als u een MP4 file naar de tijdlijn sleept geactiveerd.
Waarom, bij u de videoprojecten, die opgeslagen zijn in uw map PixVid, nog problemen opleveren, dat kan ik hiervandaan niet beoordelen. Het kan zijn, dat in uw MP4 bestanden andere codecs zijn gebruikt, die niet door VDL worden ondersteund.
Allemaal Hartelijk dank voor jullie reactie's,ik heb alles gedaan wat jullie mij adviseren,op dit moment heb ik weer een Videoprojekt gemaakt en dat is WEL gelukt,dus ik ga eerst maar weer eens verder werken met het programma,en gaat het dan weer fout neem ik contact op met Magix Support.
Nogmaals hartelijk dank,ik heb hier heel veel baat bij gehad.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u veel baat hebt gehad met onze adviezen en ook nadat u een geheel nieuw videoproject hebt aangemaakt alles weer goed gaat.
Ik wens u heel veel montage plezier toe en mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ze natuurlijk altijd op dit forum stellen.