programma crashed tijdens uitloggen met account

Bart-Meirschaut schreef op 28.02.2020 om 21:11 uur

Hi

 

ik heb dus net music maker premium 2020 aangeschaft en geinstalleerd nu heb ik een nieuwe account aangemaakt om mij aan te melden in de store terwijl ik niet door had dat ik eigenlijk bij aankoop al een account had met de daaraan verbonden serie nummer en voordelen. Eens ik dus in die nieuwe account mijn aangekocht serienummer wou "verzilveren" zegt de software tegen mij "dit serienummer is al in gebruik" toen een belletje begon te rinkelen. Dus dacht ik geen nood ik log even uit met de aangemaakte account en log in met degene die ik blijkbaar al had, serienummer activeren en klaar is kees maar niet dus. Vanaf men in het programma op uitloggen duwt bij het account crashed geheel het programma en start opnieuw op , en dit gebeurt over and over and over and over and over again. Programma deinstalleren en opnieuw installeren heeft evenmin zin want opnieuw start de software op met de reeds ingevoerde account gegevens en ook dan als je op uitloggen duwt crashed gans het gebeuren. Resultaat aankoop van een premium versie voor een bedrag van 70 euro waar ik uiteindelijk niets mee ben want ik heb alle functies van de gratis versie ( die ik voorheen ook al had) any thoughts?

 

thx