productregistratie van computer afhalen?

Andre-deJel schreef op 08.01.2021 om 14:23 uur

Hoi. Ik heb Magix Video deluxe 2019 Premium Nederlands gekocht en kreeg een online serienummer. Ik heb de software met de code geinstallerd en gebruik het. Dat is inclusief HitFilm Ignite Color Cine, ContentPack, MotionStudios en ProDAD (allemaal een eigen product key).

Ik moet een nieuwe Windows 10 installatie op de pc uitvoeren. Moet ik, net als bij Adobe CC, eerst alle Magix de software van de pc 'loskoppelen'? Of kan ik met dezelfde keys die ik van Magix heb gekregen alles gewoon opnieuw installeren op mijn nieuwe Windows machine?

Alvast bedankt

Andre

Reacties

Bol schreef op 08.01.2021 om 23:20 uur

@Andre-deJel

Hallo André,

Als u een schone Windows 10 doet, dan kunt het beste VDL 2019 eerst deactiveren via: Hulp / programma deactiveren

Het ContentPack met waardeboncode G3-xxxx hoeft / kunt u maar eenmalig activeren. Als u VDL 2019 opnieuw geïnstalleerd hebt, kunt deze via: Effecten / Extra effecten opnieuw installeren en activeren.

ProDaD Mercalli V4 en NewBlue Stylers 5 imagine moet u wel apart installeren en met de verkregen serienummers activeren.

Maar ik wil u nog wel even attenderen op het volgende:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-