Reacties

Bol schreef op 07.11.2023 om 18:00 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Kijk eens bij: Effecten / Extra effecten / proDAD VitaScene V5pro. Als hier uw serienummer staat vermeld, dan is proDAD VitaScene al geactiveerd.

Zet een filmfragment op de tijdlijn en activeer deze en ga dan naar: Effecten / proDaD / proDad / Vitascene en klik daar op. Het Vitascene scherm wordt geopend.

Als op activeer klikt, dan ziet u dat deze reeds is geactiveerd door de fabrikant.

Ik heb het serienummer nogmaals ingevoerd en kreeg dit terug.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2023, 18:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 08.11.2023 om 14:50 uur

Hoi Rob, ik heb jouw oplossing nagekeken maar ik heb geen mogelijkheid om bij extra effecten Het programma te downloaden. en dus ook geen key in te geven. Het programma werkte wel maar in de menu\balk activeer het pramman activeren en dan de key ingeven krijg ik de melding ia al geactiveerd. Maar bij het gebruiken van het programma zijn er veel optie niet bereikbaar.

Mijn oplossing: ik heb het programma gedownload bij Prodad en daarna geinstalleerd. Ik krijg dan ook de melding dat de plugin voor magix en OFX geinstalleerd worden. Daarna activeringscode invoeren en de melding

Succes vol ontgrendeld het gevolg.

Bedankt

Bol schreef op 08.11.2023 om 15:30 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Het klopt, ik was helemaal vergeten te vermelden, dat u eerst met vitascene-50-64bit.exe had moet downloaden bij proDaD en daarmee vitascene V5 moest installeren. De manier van installeren staat volgens mij in de opdrachtbevestigingsmail van Magix, die u hebt gekregen?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-