Reacties

Bol schreef op 03.10.2022 om 12:39 uur

@JTA-vanGerven

ProDaD Mercalli V6 Sal is een standalone programma.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.10.2022 om 13:32 uur

@JTA-vanGerven

vermoedelijk een nieuwe methode van MAGIX, gezien de andere Mercalli producten waren gekoppeld (geïntegreerd) aan het programma vandaar een Standalone versie.

Nu is het ook in andere video/foto programma's van MAGIX te gebruiken.

Gr

Michael

Bol schreef op 03.10.2022 om 13:42 uur

@JTA-vanGerven

Even een reactie op het bovenstaand antwoord. Mercalli V6 wordt door ProDaD Duitsland alleen als Standallone aangeboden. Het is geen vermoedelijke nieuwe methode van Magix Duitsland.

Zie voor meer informatie: https://www.prodad.com/Video-Stabilization-for-Professionals/Mercalli-V6-SAL-Windows-97864,l-us.html

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Ps. Mercalli V2 | V4 | V5 plug-ins zijn in alle Magix programma te gebruiken

Laatst gewijzigd door Bol op 03.10.2022, 13:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.10.2022 om 14:13 uur

@JTA-vanGerven

Wat hierboven staat is alleen wanner U een betaal versie heeft van

V5 plug-ins zijn in alle Magix programma te gebruiken..

Gr

Michael

Bol schreef op 03.10.2022 om 18:08 uur

@JTA-vanGerven

Hallo Hans,

Ik wil wederom nog even op het bovenstaande antwoord reageren.

Het klopt, dat ik eind december 2020 Mercalli V4 geüpgraded heb naar Mercalli V5 Suite for Magix tegen een gereduceerde prijs. De rede hiervoor was, dat ik zowel de standalone als de plug-in versie wilde hebben.

Voor zover ik mij nog kan herinneren, werd bij VDL2021 premium Mercalli V5 Suite alleen de plug-in versie geleverd. Ik zou het niet weten of deze nu nog onder VDL2023 geïnstalleerd en geactiveerd zou kunnen worden. Maar goed, deze was na ontgrendeling in alle VDL's- en Photostory's versie te gebruiken.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JTA-vanGerven schreef op 06.10.2022 om 21:11 uur

Rob,

Kan jij mij vertellen hoe ik weer een compleet V5 van Magix kan krijgen. Ik vermoed dat die versie ooit bij een upgrading is beschadigd. Zou dat kunnen?

Bol schreef op 06.10.2022 om 22:59 uur

@JTA-vanGerven

Hallo Hans,

...Kan jij mij vertellen hoe ik weer een compleet V5 van Magix kan krijgen....

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-activering-van-mercalli-5-en-newblue-filter-5-plugins--1527/

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JTA-vanGerven schreef op 07.10.2022 om 08:56 uur

Dan je wel Rob voor de instructie om V5 geïnstalleerd te krijgen, maar ze vragen naar een code van een couponbon. Die heb ik natuurlijk niet.

Bol schreef op 07.10.2022 om 10:26 uur

@JTA-vanGerven

Hallo Hans,

Een waardebon met een G3-serienummer kunt / hoeft u maar een keer te activeren. Daarna ziet u bij download  een serienummer staan. Dit kunt u gebruiken om Mercalli V5 te ontgrendelen.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JTA-vanGerven schreef op 07.10.2022 om 15:36 uur

Van de V5 heb ik geen G3 nummer meer. Kan ik die van een collegae filmer kopiëren? Of heeft u een andere oplossing? Ik heb wel een G3 nummer van NewBlue Stylizers 5 ultimate; dat nummer zal je niet bedoelen denk ik.

Bol schreef op 07.10.2022 om 16:02 uur

@JTA-vanGerven

Hallo Hans,

Dat nummer bedoel ik wel. Maar u schrijft, dat u mercallie V5 reeds hebt geïnstalleerd, dan is dit G3-serienummer gebruikt. Nee, u kunt het G3-serienummer van uw collegae filmer niet kopieren, omdat het naamsgebonden is en ook reeds is gebruikt, dat moet uw collegae filmer ook weten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.10.2022, 16:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JTA-vanGerven schreef op 07.10.2022 om 16:13 uur

Ik ga het proberen Rob. Bedankt voor alle moeite.

JTA-vanGerven schreef op 07.10.2022 om 16:30 uur

Dag Rob, ik ben lastig, ik weet het. Maar dit G3 nummer slaat op NewBlue Stylizers. Niet op effecten ProDad Marcalli V5. Mijn collegae kreeg met een soortgelijke klacht, beschadigde effecten ProDad marcalli V5 (plug-in) een nieuwe code toegestuurd. Zou dat bij mij ook kunnen?

groetjes Hans

Bol schreef op 07.10.2022 om 23:29 uur

@JTA-vanGerven

Hallo Hans,

Als moderator van dit forum kan ik u geen G3-serienummers geven. U moet zich wenden tot Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. BELANGRIJK: Onderhoudswerkzaamheden en magix.info update!

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2022, 00:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-