Problemen registratie - internet

Jens-Demol schreef op 26.01.2021 om 13:12 uur

Dag iedereen

Ik kocht net Magix Deluxe Pro Plus 2021 aan om een promofilmpje te maken voor onze school. Het installeren bracht me Magix Music maker, Travel Maps, MAGIX Track & Tuning 2021 en het videoprogramma zelf op.

Als ik MAGIX Deluxe wil openen dan vraagt hij om te registreren met het serienummer. Na het invoeren van de juiste gegevens geeft hij telkens weer dat ik geen internetverbinding heb..(zie afb.) Ik vind dit écht serieus vervelend. We hebben hier op school een perfecte internetverbinding.

Moet ik specifieke poorten openzetten hiervoor, nee toch? Ik gebruik Windows10.

Groeten,

Jens

ICT-CO

Reacties

mi-bo schreef op 26.01.2021 om 13:23 uur

@Jens-Demol

Beste Jens.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U het MAGIX product via een eigen account aangemaakt of via een school account.

Ja dat zal U moeten doen anders werkt het niet gezien MAGIX bereikbaar wil zijn via internet.

Maar gezien het voor een school is waarom geen gebruik maken speciale school mogelijkheden door MAGIX in het leven geroepen .

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Jens-Demol schreef op 26.01.2021 om 13:28 uur

Dag Michael

Bedankt voor de verwelkoming. Ik kocht dit -gesponsord- aan met mijn persoonlijk account van school aangezien enkel ik dit zal gebruiken. Kunt u me helpen met welke poorten ik precies moet openplaatsen? Ik vind het nergens terug..

Alvast bedankt

Groeten,

Jens

mi-bo schreef op 26.01.2021 om 14:26 uur

@Jens-Demol

Beste Jens.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback

MVDL op school registreren met Uw eigen account +ww en het probleem is opgelost.( U heeft namelijk 2 licenties ).

En als het dan is geregistreerd kan het zonder gebruik van internet worden geopend (wel af en toe via online kijken of er een Download Update is).

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.01.2021 om 14:31 uur

@Jens-Demol

Hallo Jens,

Hebt u VDL 2021 plus al eens als Administrator uitgevoerd? Zo niet probeer dit dan eens.

• Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling
  • kies nu Als administrator uitvoeren

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jens-Demol schreef op 26.01.2021 om 14:59 uur

Dag Rob

Bedankt! Dit werkte inderdaad!😀

Fantastische hulp van iedereen!

Groeten,

Jens

Bol schreef op 26.01.2021 om 15:11 uur

@Jens-Demol

Hallo Jens,

Fijn om te lezen, dat u probleem is opgelost. Als u iedere keer bij het opstarten van VDL, het programma als administrator moet uitvoeren, doe dan het volgende:

• klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling
  • klik op eigenschappen
  • tabblad Snelkoppeling
  • dan op: Geavanceerd..
  • ze een vinkje bij: Als administrator uitvoeren
  • Klik op Ok, Toepassen en weer op OK

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-