problemen red uw video op windows 8

h.mulder60 schreef op 24.09.2013 om 17:19 uur

Ik heb sinds kort een nieuwe computer die draait onder windows 8. Als ik een video wil digitaliseren dan krijg ik bij gebruik van "hoogst" overdacht de melding: "Uw computer wordt met de actuele opname instellingen overbelast"

Ga ik daarna naar "Hoog" dan krijg ik de melding: Het opname apparaat ondersteund Uw ingestelde audio-samplerate 44100 HZ niet en dien ik deze te zetten op 48000 HZ.

Alsw ik dit gedaan heb dan wordt de video wel opgenomen op de computer maar het uiteindelijke resultaat is een filmpje waar het geluid niet synchroon loopt en waar de beelden gaanderweg steeds sneller afgespeeld worden?

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

 

Henk

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2013 om 13:36 uur

U verteld wel dat U Windows 8 op Uw Pc heeft geinstalleerd,
maar niet met welke versie RUV U werkt, versie RUV 5.0 en lager werkt niet goed met Windows 8
Dit MAGIX product is Windows gevoelig een oude versie zal niet goed draaien, inmiddels is versie RUV 7.0 al uit en werkt perfect met Windows 8.

w.j.groot schreef op 26.09.2013 om 23:07 uur

wij hadden ditzelfde probleem ook maar lijkt te zijn opgelost door een actualisering aan te brengen via magix.com. (onder: gratis download) Daar staat ook: "Voor enkele producten heeft u een actualisering nodig, die MAGIX gratis ter beschikking stelt" download de update via het Supportgedeelte. Kan je dan vervolgens aanklikken, wijst zich vanzelf.