problemen met texten en unicodes katte pootjes

Medion65 schreef op 13.03.2022 om 12:38 uur

beste medemensen ik gebruikt deze Magix X13PRO

maar heb verschillende tekste met kleine en grote letters gebruikt echter is deze niet compleet daar dat ik wel met een altcode een kruis erin gezet hebt, maar krijg geen paw prints of wel katte pootjes erin, als ik deze er in kopieer met ctrl en V dan staan ze er wel, maar niet zichtbaar in de aftiteling van de tekst daar ben ik al weken mee bezig om dit uit te zoeken waarom dit niet werkt.

de altcode voor de pootjes is 128062

en zet hem met Segoe UI Emoji 🐱🐾 of Segoe UI Symbole erin, ik heb verschillende soorten types gebrobeerd.

Maar ik zie het niet op de aftiteling voorbij komen, het blijft dus een leeg vlak achter de tekst geen pootjes dus alleen de tekst zelf is zichtbaar .

is dit een fout in het programma , of doe ik iets verkeerd en dat laatste denk ik dus, werk pas een maand met het programma, maar in een dag alles gedaan, maar weken aan het testen hoe ik die pootjes erin moet krijgen.

de DVD is voor Ceremonie crematie

om deze af te krijgen en het nu niet nog langer te laten duren, vraag ik maar om hulp bij jullie als dat mag.

hoop dus dat er experts zijn die dit zo weten op te lossen .

 

Alvast hartelijk dank voor de hulp

 

 

Reacties

Bol schreef op 14.03.2022 om 23:25 uur

Hallo @Medion65,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik heb uw probleem kunnen reproduceren. Maar helaas hebt ik daar als moderator / forumlid geen oplossing voor. Wat u zou kunnen doen, is om uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Stuur een gedetailleerde mailtje naar infosevice@magix.net

Laat mij weten wat Magix Support u voor een antwoord / oplossing geeft.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Medion65 schreef op 15.03.2022 om 12:13 uur

bedankt voor uw mededeling ik heb magix gecontacteerd, ik hoop de oplossing te krijgen.

Dankt u voor de hulp ik laat weer wat weten als ik weer wat hoor, en welke oplossing ze hebben, ik denk dat de animal codes niet in de fonts zijn opgenomen , dan kan hij het ook niet weergeven, het kruis werkt wel dus die code kent hij wel, dan doe ik niks verkeerd, want dit werk wel in de aftiteling goed.

 

Met vreindelijke groet