problemen met " red uw video's "

aerts.edgard schreef op 28.01.2014 om 14:25 uur

als ik het prgramma " red uw video's" gebruik en ik ben aan het overdragen naar pc..valt soms de klank uit en moet ik even stoppen en terug opstarten naar overdracht ???

2) als de overdracht gedaan is ...is er géén melding dat ge het moet opslaan...doe ge dit niet dan zijt ge alles verloren en kunt ge terug beginnen voor een paar uurtjes ???

3)bij "film voltooien " blokkeert soms héél het systeem en moet ik terug beginnen ...???

4)systeem of bewerkingsprogram valt soms uit tijdens branden ...???

ik moet soms  3 x herbeginnen om een casette te bewerken of branden...

5) als de casette te lang is ,kan ik hem niet bij het bewerken splitsen om nadien verder te gaan ??

ik hoop dat hier een oplossing voor is ... ik heb "Windows 7 " en een nieuwe pc -vaio-

bedankt

Edgard

ik heb volgende programs :

1) Red uw video's

2)Video de luxe 2013

3) foto premium 2013 

Reacties

magixagent schreef op 31.01.2014 om 13:42 uur

Beste Edgard.
Welke versie Red Uw Video's heeft U, dit is erg belangrijk i.v.m. een goed antwoord.
of mail naar mi-bo@magix.info voor een snellere en korte correspondentie.
gr

aerts.edgard schreef op 31.01.2014 om 14:50 uur

"Mijn  versie is " 7 " van Red uw Video... 

magixagent schreef op 31.01.2014 om 15:51 uur

Dan heeft U toch geen enkele belemmering.
Sluit analoge bron aan via usb omzetter naar Pc, klik programma vdl 2013 open, onder preview scherm ziet u een rode knop, klik dit aan dan gaat er een scherm open, klik dan op videotape connectie tussen analoge bron via usb omzetter is geactiveerd, geef aan waar de bestanden moeten worden opgeslagen in vdl 2013 start de analoge bron, vink opname aan in vdl 2013 en de beelden worden incl. geluid opgenomen.
veel montage plezier
succes met de mooie MAGIX producten,

aerts.edgard schreef op 31.01.2014 om 16:13 uur

Beste ,

zoals u beschrijft ,dat is in orde...maar ... u hebt mijn probleem niet begrepen???... als hij aan het opnemen is,dan stopt het geluid,niettegenstaande dat de geluidsbalk toch registreerd...dan moet ik even ontbreken van opname en geluid is er terug,dan kan ik verder opnemen.

als dat dan nadien is gelukt ga ik verder met videobewerking starten en doe er de teksten in en nieuwe titels...als dat probleemloos is gelukt...ga ik weer verder en ga ik naar film voltooien...soms ben ik alles verloren en moet ik terug beginnen met importeren....want de opnames waren niet opgeslagen...omdat ik daarvoor géén bevestiging had gehad ???

indien ik kan branden en start na dit lang procces hiervan ...stopt hi met melding dat het is geblokkeerd???en ben ik alles terug verloren.

dus terug van begin???

nu doe ik na overdracht ,eerst opslaan en soms lukt dat...

Ik hoop dat ge nu een beter inzicht hebt van mijn probleem !!!

mvg

Edgard