problemen met "Foto's op DVD 2013 Deluxe"

AddyV schreef op 21.11.2012 om 08:49 uur

ik heb verschillende problemen met de nieuwe software "Foto's op DVD 2013 Deluxe"

- is gecrashed "CrashDump 20121120_101016_v12.0.2.78.dmp successfully written" doorgestuurd naar Magix. de crash gebeurde tijdens het bewerken van een oude fotoshow. DEZE kan ik nu niet meer opladen, Magix sluit af met de melding dat  het niet meer werkt.

- bij opladen van show (DIP van vorige Magix versie) krijg ik altijd de melding dat path niet beschikbaar is

dit path bestaat ook niet op mijn PC zoals u kunt zien hieronder

- ik zou alles willen de-installeren maar Magix installeert tal van andere programma's en ik weet niet welke ik nu mag/moet verwijderen, ook omdat er nog 3 andere versies van magix op mijn PC staan (7 - 9 en 10)

graag hulp

Reacties

mi-bo schreef op 21.11.2012 om 15:57 uur

Beste,
Als U gekocht product  heeft geactiveerd en registreert ,kunt U eigenlijk alle andere versies verwijderen, upload is wel mogelijk download niet,
m.a.w. alles wat U op de harde schijf heeft staan in andere versies worden door de nieuwste versie over genomen
succes met het mooie MAGIX product.

AddyV schreef op 02.12.2012 om 12:47 uur

Ik heb alle oude versies van Magix foto's op CD en DVD verwijderd (3 - 7 - 9 -10 -2013)

daarna 2013 opnieuw geïnstalleerd.

bij de eerste "oude" show die ik oplaad krijg ik terug eenzelfde melding

het bestandsformaat van

C:\ProgramData\MAGIX\Fotos op DVD 2013 Deluxe\DVD\Layout\Default.tpl kan door MAGIX Foto's Op CD & DVD niet worden gelezen!

Controleer of het betroffen station niet vol of beveiligd is tegen schrijven. (DIT IS NIET HET GEVAL)

wanneer ik op OK druk komt deze boodschap nog 3 keer (dus 4x). daarna is de show opgeladen

in de show staan nu alle teksten in lettergrootte 23 ipv van 12 (heeft dit te maken met deze melding?)

zullen er nog andere settings niet mee overgenomen zijn?

graag uw commentaar

mvg

Addy

mi-bo schreef op 04.12.2012 om 14:32 uur

beste, Start Uw programma op als administrator, en het probleem zal zijn opgelost

gr

AddyV schreef op 04.12.2012 om 15:33 uur

ik ben administrator en enige gebruiker op deze pc

dat kan het dus niet zijn.

mvg

Addy

magixagent schreef op 04.12.2012 om 16:07 uur

Maar U zult  zich zelf wel als administrator moeten aan melden, via start klik het programma aan met linker muis en dan gaat er een scherm open waar ook administrtoe staat en it aan klikken

succes,

AddyV schreef op 04.12.2012 om 16:35 uur

heb ik nu gedaan maar ook dat helpt niet 4x de melding en dan opgeladen (met foute charactergrootte)

ik heb het path (er ontbreekt wel map default bij hetgeen ik heb overgetypt) eens opgezocht en het programma bestaat wel degelijk.

mvg,

Addy