Problemen met foto's in Video Deluxe 2024 premium

Leo-Stam schreef op 21.02.2024 om 17:05 uur

Het probleem is : Als ik ingebrachte foto in de tijdlijn aanklik maakt het programma er 2 resp. Daarna 3 en bij de volgende klik 4 van. Ook staan het Verwijderen symbool niet aan. Wat gaat hier fout en hoe verhelp ik dit. Ik heb al een nieuwe installatie gedaan. Hoop op uw hulp wat is zit volledig vast.

Mijn serienr is: P3-53316-70683-19664-xxxxx-xxxxx-xxxxx (gewijzigd door Moderator)

Ik gebruik Windows 10

Reacties

Bol schreef op 21.02.2024 om 23:48 uur

@Leo-Stam

Hallo Leo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar staat geheel los van Magix Support.

Allereerst dit, zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken.

....Als ik de in gebrachte foto op de tijdlijn aanklik, maakt het programma er 2 resp. Daarna 3 en bij de volgende klik 4 van.....

U bedoeld dit waarschijnlijk

Voor zover ik het nu kan beoordelen hebt u de functie knippen en trimmen geactiveerd. Als u een van de muismodus activeer, dan is uw probleem verholpen.

Als u een foto en/of filmfragment activeer (geel), dan wordt ook het verwijder symbooltje geactiveerd en kun dan de foto en/of filmfragment verwijderen.

Succes,

Rob
forum moderator

PS. als u op de afbeelding klikt wordt deze vergroot weergegeven

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2024, 23:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-