Problemen met exporteren van AVCHD naar computer sinds upgraden 2022

W-BEEREN schreef op 09.09.2021 om 17:13 uur

Bij exporteren neemt het alleen de muziek wel over maar de foto collage niet volledig . onder Opslaan als :videobestanden(*.mp4,*,3gp) geeft deze fout melding Users ***\AppData\Roaming\Magix\Fotostory_2022_De Luxe.

geeft ook melding fout in module Photostory.exe laad adres. Sorry ik ben niet goed in techniek

Reacties

mi-bo schreef op 09.09.2021 om 17:24 uur

@W-BEEREN

Beste W.

Daar er veel problemen zijn met MFS 2022

Voor exporteren toets y toets in Y apparaat opties, weergave,video modus,klik dit open en kijk hoe optie CPU reageer, en anders MICROSOFT WHARP device.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 09.09.2021 om 17:46 uur

Hallo @W-BEEREN,

Allereerst wil ik u als moderator bedanken dat u op mijn verzoek een eigen bedrage hebt aangemaakt.

Hebt u al eens Photostory teruggezet op de standaardwaarde? Zo niet doe dan het volgende: Ga naar: Bestand / instellingen / programma-stellingen terugzetten.....

Mocht dit niet het gewenste resultaat hebben, verwijder dan eens Photostory.ini. Wanneer u het INI-bestand verwijderd worden alle programma-instellingen ook op de standaardwaarde gezet, incl. uw persoonlijke instelling. Ook worden er eventuele configuratie fouten hersteld.

Als u Photostory opnieuw opstart wordt het INI-bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. taalcorrecties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 09.09.2021, 17:59, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.09.2021 om 17:52 uur

Hallo @W-BEEREN

Mochten de gegeven antwoorden geen oplossing bieden voor uw probleem, dan adviseer ik u om Photostory 2022 te verwijderen en geheel opnieuw te installeren, zoals Magix aanbeveelt.

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

W-BEEREN schreef op 09.09.2021 om 18:47 uur

Rob,

Als ik Photostory 2022 verwijder zijn dan ook de gemaakte foto collage ook verwijderd

mvrgr Wim

Bol schreef op 09.09.2021 om 18:56 uur

@W-BEEREN

Hallo Wim,

Als u uw slideshowproject hebt opgeslagen, dan bent u deze niet kwijt. Het kan wel zijn, dat er in uw slideshowproject fouten zitten. Dat weet u pas, als u uw slideshowproject na de herinstalleren weer op de tijdlijn plaatst.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

W-BEEREN schreef op 09.09.2021 om 19:28 uur

Rob, Bedankt

Ik kijk morgen wel of het allemaal lukt met de tips

Fijne avond

groeten wim

Bol schreef op 09.09.2021 om 19:38 uur

@W-BEEREN

Hallo Wim,

Heel veel succes👍👍👍. Mocht u morgen er niet uitkomen en nog vragen hebben, dan vernemen wij dat wel via het forum. U ook een fijne avond

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

W-BEEREN schreef op 13.09.2021 om 14:58 uur

Beste Rob

op 11 -9-2021 uitgevoerd

Ik het standaard instelling gedaan. Daarna de foto collage geëxporteerd dat lukt op de oude versie wel. daarna kreeg ik va Magix de update van 2020-2021-en 2022 ,heb vandaag een proef collage gemaakt ,echter werd alleen de muziek ,tekst, over genomen maar geen foto's erbij.

Dit bericht heeft u aan mij verstuurd Op 9-9-2021 om 17.45 Mocht dit niet het gewenste resultaat hebben, verwijder dan eens Photostory.ini. Wanneer u het INI-bestand verwijderd worden alle programma-instellingen ook op de standaardwaarde gezet, incl. uw persoonlijke instelling. Ook worden er eventuele configuratie fouten hersteld.

Dat schema kan ik niet vinden op mijn pc.

groeten Wim

Bol schreef op 13.09.2021 om 15:08 uur

@W-BEEREN

Hallo Wim,

Zo werkt het onder Windows 10 - C:\Gebruikers\uw gebruikers\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2022_Deluxe

Om de afbeelding te vergroten klik erop

Hebt u de vinkjes wel gezet bij Bestandsnaamextensies en Verborgen Items? Zo niet, doe dat dan eens.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2021, 15:14, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

W-BEEREN schreef op 13.09.2021 om 19:37 uur

Hallo Rob ,

Ik heb het nu gevonden volgens schema heb deze Photostory.ini en verwijderd en ook de twee vinkjes geplaatst .Photostory2022 weer opgestart en inderdaad deze komt terug. Echter het probleem blijft . In jou voorbeeld is bij mij als extra Photostory.log.bak als Bakbestand 195.449 KB mag deze verwijderd worden?

Groeten Wim

W-BEEREN schreef op 16.09.2021 om 13:18 uur

Beste Rob .

Ik heb alle soorten tips uitgevoerd echter die je hebt aangeboden het resultaat blijf hetzelfde, als ik alles terugzet naar 2020 dan lukt het wel de foto collage met beeld en geluid ,maar zo gauw ik weer gaat update loopt het weer vast geen foto beeld collage ,wel muziek en tekst doet hel wel ,dus probleem is nog niet weg .Heb wel Windows 10.

Ik kan niet via een disk opnieuw opstarten omdat ik het rechtstreeks via internet gaat zou daar het probleem aan kunnen liggen ? is maar een idee.

Groeten Wim

 

Bol schreef op 16.09.2021 om 14:55 uur

@W-BEEREN

Hallo Wim,

Sorry, dat ik nu pas reageer. Ik kan het hiervandaan niet vertellen, waar het bij u fout gaat. Het kan een BUG zijn in Photostory 2022. Zeker weten doe ik het natuurlijk, om dat ik uw probleem niet kan reproduceren. Mijn advies voor dit moment is blijf even werken in Photostory 2020 in afwachting van een Update voor Photostory 2022.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-