Problemen bij installatie van Red uw video’s versie 7

marcxkrisman schreef op 06.01.2015 om 12:10 uur

Bij de eerder gestelde vragen hiervoor geen oplossing gevonden: software vandaag gekocht en geïnstalleerd.
alle settings gecontroleerd, maar bij overdragen van analoge video verschijnt geen beeld (ook geen audiosignaal). Ook met 2e video-apparaat geprobeerd; software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zowel van diskette als online laatste versie van software.


De hardware voldoet ruimschoots aan alle eisen: PC: HP-520nl met intel i7-2600CPU/6.00 RAM / Windows 7 home premium.


waar kan dit aan liggen?

Reacties

mi-bo schreef op 06.01.2015 om 14:07 uur

Beste, van RUV 7 heb ik geen tutorial gemaakt maar wel van Ruv 6 neem een kijkje op het Forum tutorials mi-bo RUV 6 succes

Michael

marcxkrisman schreef op 06.01.2015 om 14:08 uur

bedankt voor je vlotte reactie; ik ga er meteen mee aan de slag!

marcxkrisman schreef op 06.01.2015 om 19:01 uur

beste mi-bo,

ik heb je ruv6 filmpje gezien en de software opnieuw geïnstalleerd.

wat me opvalt is dat mijn bovenstaande scherm afwijkt van het scherm in het filmpje en ook van de meegeleverde documentatie. Daar staan nog wat buttons onder. Verder heb ik alle verbindingen gecheckt en alle opties uitgeprobeerd, maar ik krijg geen beeld of geluid in het zwarte vakje linksboven. En bij het aanklikken van de rode knop (Video naar computer overdragen) slaat het programma vast.

Ik heb de videorecorder en de scart aansluiting gecontroleerd en die werken allebei prima.

Als ik iets wijzig in de audiobron slaat het programma ook steeds vast.

nog suggesties wat hier mis gaat?

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 06.01.2015 om 23:26 uur

Hallo,

Kan het zijn dat scartaansluiting niet op OUT staat?

Een ander vraag, heb je ook een Video deluxe programma (bv. VDL 2014) op je computer geinstalleerd staan?

Groet,

Rob

 

marcxkrisman schreef op 07.01.2015 om 08:15 uur

scartaansluiting staat op OUT; ook getest met tweede scart

ik heb geen video deluxe, maar wel ander videobewerkingsprogramma (Avid Studio). Maar alles gecheckt en dit zou niet de input mogen blokkeren van een externe videobron.

gisteravond hier weer uren aan besteed; bonnetje maar zoeken en alles weer in de doos!

 

mi-bo schreef op 07.01.2015 om 15:24 uur

Beste,

 een vervelend verhaal maar RUV 7.0 is speciaal gemaakt voor MAGIX producten.

succes met Uw hobby

gr

Michael

 

marcxkrisman schreef op 07.01.2015 om 16:20 uur

met de output van Magix RUV (nl. een MPEG2-bestand) zou ik met welk bewerkingsprogramma dan ook aan de slag moeten kunnen. RUV is een op zich zelf staand product. En alleen dat product heb ik nodig om analoge bestanden te digitaliseren. Raar dus dat dat niet werkt.