Probleem upload nieuwe pagina staat rechts voor de helft uit beeld

christian-vermeulen schreef op 04.04.2020 om 14:41 uur

Ik heb de vraag al eerder gesteld vorige week maar ik kan nergens een antwoord vinden. Antwoord graag sturen naar: christian-vermeulen@live.nl

Ik gebruik Magix webdisigner premium. mijn website werkt goed, maar ik heb nu een nieuwe pagina aangemaakt die je kan openen door op het woord Voorwaarden op de eerste pagina te klikken. MAAR de pagina word wel geopend maar hij staat maar voor de helft rechts op het beeldscherm, en de linkerkant op het beeldscherm is wit...??? Kijk maar op mij website: www.vermeulensound.nl HOE kan ik dit oplossen?

Besturingssysteem = Windows 10

Reacties

Bol schreef op 04.04.2020 om 15:08 uur

Hallo Christian,

Ik vermoed, dat u een vraag gesteld hebt bij Magix Support en zij hebben u een antwoord teruggemaild. Omdat dit een forum is voor en door Magix gebruikers en geheel los staat van Magix Support, kunnen wij als forumleden u niet verder helpen. U kunt het beste weer contact op te nemen met Magix Support https://support2.magix.com/customer/ .

Misschien zijn er andere forumleden, die u probleem herkend en voor u kan oplossen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.04.2020, 15:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BeRo schreef op 04.04.2020 om 19:27 uur

@christian-vermeulen

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

christian-vermeulen schreef op 05.04.2020 om 02:49 uur

Dankjewel BeRo, Het is nu 2:44 uur. ga dus ff slapen, maar morgen ga ik het nog een keer controleren. Maar ik weet bijna zeker dat hij op de 0 lijn staat. dat had ik al gecontroleerd. maar morgen nog een keer kijken kan geen kwaad;-) dan laat ik hier wel weten of het is opgelost.

En als er nog meer ideeën zijn wat het kan zijn dan hoor ik dat graag :-)

Bij voorbaat dank

Groetjes, Christian

BeRo schreef op 05.04.2020 om 15:56 uur

Hi, Christian.
Ik heb vandaag het ontwerp van jouw website bekeken.
Het viel me op dat je de pagina "Algemene voorwaarden" twee keer hebt gemaakt. 1x de pagina heeft de naam "voorwaarden.htm" en 1x de naam "voorwaarden_1.htm".

De pagina "voorwaarden.htm" lijkt de desktopversie te zijn.
De pagina "voorwaarden_1.htm" heeft 2 varianten, 1x voor tabletcomputers en 1x voor smartphones.

Vanaf de desktop pagina leidt de link naar de pagina "voorwaarden.htm".

Vanaf de mobiele pagina's leidt de link naar de pagina "voorwaarden_1.htm".

Bovendien worden beide pagina's in nieuwe browservensters geopend. Dit moet niet zo zijn.

Hoe je de nieuwe pagina "Algemene voorwaarden" hebt kunnen maken zonder de 3 varianten is mij een raadsel.
Normaal gesproken kan de webdesigner alleen alle varianten binnen een project uniform maken. Dus, in jouw geval, ofwel alle pagina's met 3 varianten of met 2 varianten of met 1 variant.

Hint:
Verwijder de pagina's "voorwaarden.htm" en "voorwaarden_1.htm" in het project en maak ze opnieuw aan als 1 nieuwe subpagina. Dit moet automatisch in 3 varianten worden aangemaakt.
Daarna wordt je probleem " nieuwe pagina staat rechts voor de helft uit beeld" automatisch opgelost. 🤓

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓