probleem met licencie check in music maker 2015 premium en magix music studio 2015

LVDS schreef op 14.02.2015 om 15:34 uur

ongeveer een maand geleden heb ik music maker 2015 premium en magix music studio 2015 gekocht en geinstalleerd op mijn laptop, beide programmas zijn geregistreerd, maar een aantal dagen geleden begonnen beide programma's te melden dat de licensie moet gechecked worden.

maar als ik dat doe komt er altijd een foutmelding (error code-24) dat de licencie niet kon gechecked worden

ondertusssen kan ik music maker niet meer gebruiken en music studio zal binnen een paar dagen ook blokkeren

kan iemand me helpen om dit probleem op te lossen

 

alvast bedank

Reacties

mi-bo schreef op 15.02.2015 om 11:46 uur

Beste, 

u kunt zelf checken waarop uw p3 serie is geïnstalleerd

ga naar magix.com rechtsboven staat een gezicht klik hierop

dan kunt u zich inloggen en dan bij geregistreerde producten kunt u zien waar uw p3 product op is geinstalleerd na een maand kunt u het product deactiveren en op een andere pc of laptop installeren.

succes

Michael

LVDS schreef op 15.02.2015 om 14:48 uur

hello michael, bedankt voor je antwoord

bedoel je dat het enige wat ik kan doen is om de software te 'uninstallen' en opnieuw te installeren ?

ik heb music maker en music studio geinstalleerd en geactiveerd op 1 toestel (dat ik speciaal daarvoor gekocht heb)

en als ik de software opnieuw installeer zal ik dan na 30dagen niet hetzelfde meemaken?

vriendelijke groeten