Probleem bij voltooien slideshow

Henk10 schreef op 29.03.2020 om 17:41 uur

Heb een slideshow met muziek gemaakt met Magix Fotostory easy. Na 'voltooien' wil ik een Youtubefilmpje maken. Na klik op 'öp internet publiceren, zowel privé als openbaar, volgt foutmelding ''Bij het uploaden van uw bestand is een fout opgetreden. Probeer het a.u.b. later nog eens. Ook een dvd branden lukt niet met een foutmelding tijdens het brandproces. Graag help help help!

Ik werk sinds niet al te lange tijd met Chrome.

Reacties

mi-bo schreef op 29.03.2020 om 17:57 uur

@Henk10

Beste Henk,

vanuit MAGIX is het niet mogelijk te uploaden naar YT,

dit gaat wel als volgt

en als het is opgeslagen via Google Chrome naar YT om te uploaden.

Wat betreft het branden,voltooien,dan en dan naar branden

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Henk10 schreef op 29.03.2020 om 21:55 uur

Dank je Michael voor je snelle reactie, maar het 1e schermpje in je antwoord zie ik niet. Heeft dat te maken met mijn (oudere) versie van Magix? Eerder (een jaar of 2 geleden) heb ik wel vanuit Magix rechtstreeks naar YT geuploadt!?

Groet,

Henk

Henk10 schreef op 29.03.2020 om 22:06 uur

Als je me nog even verder kan helpen, graag...........

mi-bo schreef op 29.03.2020 om 22:48 uur

@Henk10

Beste Henk,

Dank voor Uw feedback.

als Voltooien wordt aangeklikt komt dit naar voren en dan dan krijgt u dit te zien

daarna opslaan en kan het via YT worden geupload.

Sc6

Michael

Bol schreef op 29.03.2020 om 23:27 uur

Hallo Henk,

Zoals reeds eerder is beschreven, is het niet meer mogelijk vanuit een MAGIX programma te uploaden naar YouTube. Dit zegt Magix erover zelf over zie: https://www.magix.info/nl/forum/exporteren-naar-youtube-werkt-niet--1239300/#ca1520026

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.03.2020, 00:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk10 schreef op 30.03.2020 om 14:09 uur

Hallo Michael en Rob,

Bedankt voor jullie support, het is helemaal gelukt.

Groet,

Henk

mi-bo schreef op 30.03.2020 om 14:16 uur

@Henk10

Beste Henk.

Goed bericht dat Uw probleem is opgelost.

Het probleem van Uw kant is dat U bij mij 2x oplossing heeft gedaan en bij Bol 1x.

Als moderator zal ik het vinkje oplossing bij Bol verwijderen gezien dit geen oplosding is maar een verwijzing.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX PROGRAMMA .

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie