probeer versie of toch niet

CARINA-HAAN schreef op 27.02.2020 om 19:04 uur

hallo ben onlangs over gestapt naar magix webdesign online 16 met hosting L pakket en met software ,de download versie via magix en serie nummer via de mail ontvangen

nou start ik het programma op gaat prima ,maar als ik iets wil invoegen dan kan dat niet , dan word er gezegd zit niet bij deze probeer versie?? terwijl ik toch een software download versie heb gekregen van magix zelf ,invoegen van een navigatiebalk gaat niet die moet ik kopen ,beetje raar allemaal ,heb toch betaald voor heel pakket .

Reacties

mi-bo schreef op 27.02.2020 om 19:36 uur

@CARINA-HAAN

Beste Carina.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vreemde vraag heeft nadat alles is geregistreerd de Pc opnieuw opgestart.

U moet met MAGIX Webdesigner wel Online zijn.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

CARINA-HAAN schreef op 27.02.2020 om 21:27 uur

Hallo mi-bo Computer is opnieuw opgestart nog steeds geen navigatie balk die moet ik dus kopen klik je op kopen dan volgt meer info en kom je bij het volgende terecht bij de blauwe balk aan de zijkant zijn de meeste letters ook grijs van kleur ipv wit mvg carina

mi-bo schreef op 27.02.2020 om 22:00 uur

@CARINA-HAAN

Beste Carina,

ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ hier inloggen, dan mijn producten

kijk hier of Uw serienummer hier bij staat, dan moet het geregistreerd zijn.

Het volgende:

dan via Installatieprogramma opnieuw installeren, zal een optie komen van verwijderen, oke dan wordt Webdesigner 16 verwijderd en weer geïnstalleerd, daarna via hulp controleren op updates, en via hulp download inhoud installeren.

Andere mogelijkheid:

Is er niets geregistreerd ga naar magix.com, foto & designer, designer,webdesigner,dan webdesigner testversie,

van hieruit installeren,eerst een download van 4,8 mb dit uitpakken en installeren, daarna registreren, daarna via hulp controleren op updates, en via hulp download inhoud installeren.

En we vernemen wel van U of het nu wel is geïnstalleerd

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael