Pro X export loopt vast

john-f14 schreef op 05.04.2022 om 00:53 uur

Export bij Pro-X stopt met de melding: er is een fout opgetreden en er wordt geadviseerd een andere preset te nemen of de hardware encodering uit te schakelen. Dan gaat het wel goed, maar duurt extreem lang. Heb op de normale manier wel 30 films geëxporteerd, dus het was goed. Wat me wel opvalt is dat encoderen razendsnel gaat totdat de Shell Infrastucture Host in Windows taakbeheer op 100% begint te verschijnen. Soms loopt de film na resetten etc wel door na een poging of 4. Is er iemand die dit ook heeft en er een oplossing voor weet? Mvg, John

Reacties

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 12:06 uur

@john-f14

Beste John.

Laat ik een discussie opstarten.

Het probleem wat U nu heeft en eerder niet.

Bent U pas overstapt naar MVPX13 of werkt U nog steeds met MVPX12.

Bent U gezien het probleem met een andere extensie gaan werken.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

john-f14 schreef op 05.04.2022 om 17:36 uur

Hoi Michael, Ik ben niet met andere extensies gaan werken. Op de manier heb ik al veel films geëncodeerd.Ik heb op dit moment Pro-X13

Dit is dan de melding

john-f14 schreef op 05.04.2022 om 17:38 uur

Toen heb ik mijn NVDIA uitgezet en kreeg ik deze melding

Als ik de PC reset en daarna het project nog een keer probeer lukt het soms wel. Al mijn drivers zijn up to date en ik heb het programma al een keer naar de fabrieksinstellingen gezet. Uiteindelijk lukt het wel een keer, maar het is niet zoals het hoort.

Mvg,John

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 17:56 uur

@john-f14

Beste John

Dank voor Uw Feedback

probeer eens via

https://www.nvidia.com/download/index.aspx

Dan de laatste stuurprogramma's downloaden te installeren

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 05.04.2022 om 18:11 uur

@john-f14

Hallo John,

Alles nog goed met u. Hebt u nog steeds NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB. Als dat zo is dan zou uw probleem inderdaad aan verouderde Videokaartdrivers kunnen liggen. De laatste versie voor deze kaart is: versie 512.15 uitgebracht op 22-03-2022.

Al het bovenstaande voor u niet de oplossing is, verwijder dan eens Video_pro_x.ini.

Als u het INI bestand verwijdert, worden alle programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet. Ook worden eventuele PC configuratiefouten gerepareerd. Bij het opstarten wordt dit INI bestand weer automatisch aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. verbeterde antwoord

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2022, 18:33, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 08.04.2022 om 11:56 uur

Rob en Michael, dank voor de bijdrage, mijn 1060 GTX had nog een voorgaande versie van de driver. Hopelijk gaat het volgende project wel smooth en anders zal ik met de .ini file aan de gang gaan. Ik blijf het raar vinden dat bij een film van 30 min het bij bv min 28 fout gaat en waarom niet na 10 sec. Ook raar is dat de film dan na een aantal pogingen toch lukt. Deze film was in 3 dagen gefilmd en heb ik daarna in 3en gedeeld. Dan liep de film vast bij 9min30, dus weer steeds bijna op het eind. Een raar fenomeen. Nogmaals dank, MVG John

Bol schreef op 09.04.2022 om 00:39 uur

@john-f14

Hallo John,

Net als u ben ik ook zeer benieuwd of uw volgend filmproject nu wel gladjes en zonder problemen verloopt.

Vraagje, hebt u al de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 Redistributable op de PC staan?

Zo niet, dan kunt u deze hiervandaan downloaden. [klik hier]

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.04.2022, 00:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 16.04.2022 om 10:43 uur

Hallo,

Is er de mogelijkheid om de laatste upgrade ongedaan te maken? Voor de upgrade naar 19.0.2.155 exporteerde Magix prima op mijn PC. Ik denk dat er in deze versie iets mis gaat voor mij.

Mvg,John