Sinds vandaag werkt plotseling de preview niet meer, zowel tijdens opnemen als bewerken. Het veranderen van de renderer helpt niet, en zelfs opnieuw installeren van de software lost het probleem niet op. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ?
Beide oplossingen hebben geen effect. Er zijn eigenlijk twee verschillende dingen aan de hand.
Tijdens het bewerken krijg ik wel stilstaand beeld in het previewscherm, maar is het onmogelijk om dit af te spelen.
Tijdens het opnemen is het previewscherm bij het instellingenscherm blanco. Echter, zodra ik op de opnemen knop druk, verschijnt er een apart scherm met het bewegende beeld, met als titel ActiveMovie.
Ik vermoed, dat deze zaken gerelateerd zijn, maar ik zou niet weten wat ik eraan kan doen.
Voormalige gebruiker
schreef op 09.10.2011 om 12:27 uur
Voormalige gebruiker
schreef op 09.10.2011 om 15:32 uur
Nu weet ik het ook even niet meer... Probeer eens een nieuw project te maken? Bij mij lukte dat, toen ik geen geluidsbestand op de tijdlijn kreeg, het stond er wel maar gaf geen geluid. Of anders, ga terug naar een herstelpunt toen het programma nog wel goed werkte.
volgende mogelijke oplossing vond ik bij onze franstalige collega's
Il y a un texte dans les FAQ sur le site de support là-dessus, je cite:
Désinstaller toutes les versions du logiciel ou des logiciels concernés
- Supprimer le fichier installation.ini du ou des logiciels concernés
Vous trouverez ce fichier
Sous Windows Vista et Windows 7 dans le dossier :
C:\ProgramData\MAGIX\[Nom du programme]\installation.ini
Sous Windows XP :
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\MAGIX\[Nom du programme]\installation.ini
Si vous n'arrivez pas à voir les dossier par exemple le dossier ProgramData ou le dossier Application Data, vous devez afficher les dossiers cachés par le système.
Allez pour cela dans le panneau de configuration sur "Options des dossiers" , sous l'onglet "Affichage" activer dans la liste des paramètres avancés l'option "Afficher les fichiers et dossiers cachés " de "Fichiers et dossiers cachés" .
Laat ik het nog maar eens proberen. Ik zit nog steeds met dit probleem. Ik heb een support aanvraag ingediend bij Magix, maar daar hoor ik al twee weken helemaal niks van. Weet iemand misschien een oplossing ?