Pop-up laag

fambdebeurs schreef op 23.08.2015 om 14:05 uur

Beste forumleden,

Weet iemand hoe je een pop-up laag tegelijk laat opstarten met de website? Ik hen een een nieuwe laag aangemaakt en wil dat deze opstart wanneer de website ook wordt opgestart. Ik ben bekend met de lagenmodus.

Misschien is het wel niet mogelijk wat ik wil. In afwachting op een reactie verblijf ik met vriendelijke groet.

Bart

Laatst gewijzigd door fambdebeurs op 23.08.2015, 14:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik heb al diverse websites gemaakt, vooral met FrontPage, sinds twee jaar met Webdesign Maxic Premium. Het was wel omschakelen maar ik ben erg tevreden met de mogelijkheden daarvan.

Reacties

mi-bo schreef op 23.08.2015 om 14:40 uur

Beste Bart, als MAGIX gebruiker wil ik graag met U mee denken, welke versie van Webdesigner heeft u

gr

Michael

fambdebeurs schreef op 23.08.2015 om 16:33 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor je reactie , ik heb versie 11 Premium. 

Mvg.

Bart

Laatst gewijzigd door fambdebeurs op 23.08.2015, 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik heb al diverse websites gemaakt, vooral met FrontPage, sinds twee jaar met Webdesign Maxic Premium. Het was wel omschakelen maar ik ben erg tevreden met de mogelijkheden daarvan.

mi-bo schreef op 24.08.2015 om 17:37 uur

Hallo Bart,

 ik weet niet of je dit bedoel,
ik heb een nieuwe pagina gemaakt en heb dit voor de index gezet ( mijn zichtbare eerste pagina het home.)
als het wordt opgestart kijk http://www.granddadmd.com zie je eerst een pagina met wat foto's ( als voorbeeld) en daarna kan je op home klikken en komt de website naar voren.
Al mijn Websites zijn puur als voorbeeld neergezet
gr
Michael

fambdebeurs schreef op 10.09.2015 om 22:15 uur

Hallo Michael,

Sorry voor mijn verlate reactie ben net terug van vakantie. Dank je voor je meedenken. Jou optie is niet direct wat ik bedoel maar ik vind het een heel goed alternatief en ga het zeker overwegen.

Mvg,

Bart

Laatst gewijzigd door fambdebeurs op 10.09.2015, 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik heb al diverse websites gemaakt, vooral met FrontPage, sinds twee jaar met Webdesign Maxic Premium. Het was wel omschakelen maar ik ben erg tevreden met de mogelijkheden daarvan.