Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2022 om 13:38 uur

@aliencees

Beste Aliencees.

Als U een upgrade doe, naar een nieuwere versie is dat mogelijk, niet meer voor Uw programma,.

Doordat U het opnieuw heeft geïnstalleerd staaat het nu zo op de Pc/laptop als het is aangekocht

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.02.2022 om 14:08 uur

Hallo @aliencees,

Als u Video Deluxe 2019 plus opnieuw installeert en u updateservice datum is verlopen, dan wordt er bij herinstallatie alleen de basisversie geïnstalleerd.

Lees: DE UPDATESERVICE VAN MAGIX

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kobus-post schreef op 22.02.2022 om 20:38 uur

Ik heb ook web designer premium 18, en deze komt iedere keer met de melding in beeld, er is een nieuwe versie, en dan komt hij met nu installeren, ik klik op starten, en dan gebeurd er niets, en dit proses blijft maar door gaan!

Dit gaat maar niet weg update steeds van 180.12.13

mi-bo schreef op 22.02.2022 om 21:05 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

De laatste update van MWD is

MAGIX Web Designer Premium 18.5.0.63630  DL x64 Jan 10 2022

Is het mogelijk dat update service( 365 dagen) is verlopen, en dat U de mogelijkheid geboden krijgt on te verlengen, anders zal MWD niet goed meer werken

Vriendelijke groet

Michael

kobus-post schreef op 23.02.2022 om 01:00 uur

MAGIX Web Designer Premium 18.0.0.61670  DL x64 Mar 22 2021 deze heb ik nu gekocht! moet ik nu weer gaan betalen voor de update? dit pakket was al € 49,95 en wat moet ik nu dan doen?

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 07:35 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Als U het programma werkend wil houden(een 365 dagen product)zal voor het product betaald moeten worden.

Dan weet ik niet of U meer dan 500Mb gebruikt, dan zal de hosting ook betaald moeten worden.

En uiteraard ook Uw domeinnaam .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 23.02.2022 om 12:56 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Om te beginnen u stelt uw vraag in een topic, die over Video Deluxe Plus update 18.0.1.213 gaat? Gaat uw vraagstelling wel om Web designer premium 18? Want u schrijft: "Dit gaat maar niet weg update steeds van 180.12.13 (18.0.1.213)" . Hebt u toevallig ook Magix Video Deluxe plus op uw PC staan?

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kobus-post schreef op 23.02.2022 om 18:55 uur

nee die heb ik niet, alleen gekocht met licentie MAGIX Web Designer Premium 18 en deze komt iedere keer met de melding Vernieuwing update service, en als ik dan op installeren klik, gebeurd er niets. en als ik op controleren op update's klik bij de optie "hulp" dan wil hij hebben dat ik een nieuw pakket koop van

Renew your Update Service and discover

the new Xara Web Designer Premium 17 nou die heb ik niet nodig voor 59,99 dollar (ik heb toch al een pakket gekocht?)

Bol schreef op 23.02.2022 om 19:23 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens zoals bv serienummers, emailadres, etc... op een openbaar forum. Als moderator heb ik deze voor u afgedekt.

Hebt u Magix Web Designer Premium 18 wel met de juist P3-serienummer geactiveerd? Kan het zijn, dat u nog P3-serienummer hebt. Als dat is uncheck het programma en activeer het programma met het juiste P3-serienummer.

Succes, Rob

PS. zelf heb ik Web Designer Premium 18 niet op mijn PC staan, omdat ik niets doet met websites bouwen.

 

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2022, 21:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kobus-post schreef op 23.02.2022 om 19:37 uur

volgens mij heb ik het juiste serie nummer, wat ik ook bij de aankoop kreeg via de email, en tijdens de installatie gewoon geactiveerd, geen probleem. als ik wil registreren verder met dit nr, kent hij hem niet, ik kom er niet meer uit

 

kobus-post schreef op 23.02.2022 om 19:39 uur

ook de update, zoals al beschreven in mijn vorige bericht, geeft problemen. Hoe kan ik verder mijn registratie nr zien bij magix online?

Bol schreef op 23.02.2022 om 19:45 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Helaas, moet ik u op uw vraag het antwoord schuldig blijven, maar hebt u uw probleem al eens voorgelegd bij Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 19:57 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Heeft U al gelezen wat om 07.35 uur als reactie is gegeven.

Ik zag dat Uw website in aanbouw is, maar als update garantie is verlopen, zal U het niet verder kunnen opbouwen

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 23.02.2022 om 20:04 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Voor zover ik weet, blijven alle Magix programma's werken, alleen u krijgt na het verlopen van de serviceupdate datum geen updates meer die daarna worden uitgebracht.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.02.2022 om 21:34 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Het volgende ,

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

mijn producten,

hier kunt U zien of de update service nog geldig is of verlopen

Als het verlopen is kunt U dit niet meer openen

En kunt U ook hier niet meer aan werken

Wens U verder heel veel succes

Vriendelijke groet

Michael

 

Bol schreef op 23.02.2022 om 23:29 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Als de updateservice datum is verlopen, dan kunt u Web Designer Premium 18 gewoon blijven gebruiken om er websites mee samen te stellen, alleen u hebt dan geen toegang meer tot de Online-Content-Catalog. Deze kunt u na eerste jaar tegen een voordeelprijs verlengen. Uw P3-serienummer hebt alleen betrekking op het WDP 18 programma.

Mijn advies is en blijft neem contact op met Magix Support en legt daar u probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2022, 23:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kobus-post schreef op 24.02.2022 om 07:02 uur

Bedankt voor de uitleg.

Ik probeer een mp3 muziek bestand op mijn website te zetten, maar weet niet hoe! ik vind niets in de online content catalogis, wat moet ik daat kiezen? welke stappen doe ik? voorbeeld graag!🙂

mi-bo schreef op 24.02.2022 om 08:24 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

U kunt het beste een nieuwe Topic aanmaken, gezien het probleem over MWD gaat en niet over MVDL

Zie hieronder een uitleg,

https://www.magix.info/nl/forum/hoe-maak-ik-een-nieuw-bijdrage-topic-aan--1267484/

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met beter advies

Kees-Haremaker schreef op 24.02.2022 om 08:46 uur

Hallo Kobus, een bestand zoals b.v. een mp3 of een mp4 bestand kan je op een site zetten d.m.v. een programma FilleZilla en dan verbinding maken d.m.v. de inloggegevens met je site op de server waar deze geplaatst is en dan werkt het wel. Ikzelf doe dat wekelijks op twee site's die ik beheer.
Mvg Kees

kobus-post schreef op 24.02.2022 om 10:32 uur

Ja maar dit zou een oplossing kunnen zijn! Maar ik wil dit gewoon kunnen doen vanuit mijn Magix Web Premium 18 software, en vanuit mijn vorige software versie van de oude Magix web designer kon ik vanuit de online catalogus een player binnen halen, en deze verwijzen naar een mp3 bestand enz.

Nieuwe software Magix Web Premium 18 en nu maar een zelf een oplossing zoeken? Hahaha kan niet waar zijn!

Bol schreef op 24.02.2022 om 11:51 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

.....Nieuwe software Magix Web Premium 18 en nu maar een zelf een oplossing zoeken? Hahaha kan niet waar zijn!...

Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen, maar staat wel geheel los van Magix Support. Voor zover ik het nu kan beoordelen, kunnen wij u via dit forum niet de gewenste oplossing geven. Daarom heb ik u als advies gegeven om contact op te nemen met Magix Support. Want als uw updateservice datum nog niet is verlopen, dan zou u vanuit de online catalogus de player binnen moeten kunnen halen en deze laten verwijzen naar een MP3 bestand enz...

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator).

Laatst gewijzigd door Bol op 24.02.2022, 12:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.02.2022 om 13:05 uur

@kobus-post

Beste Kobus

Kijk eens naar deze promo

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7527047/

Vriendelijke groet

Michael

kobus-post schreef op 24.02.2022 om 14:31 uur

Oke, dat werkt prima, maar als ik dit bestand afdraai, zoals jij voor deed in de promo, draaid de muziek af, maar de achtergrond is dan bij mij helemaal zwart!

mi-bo schreef op 24.02.2022 om 14:59 uur

@kobus-post

Beste Kobus..

Waar in de eerste of tweede promo.

vriendelijke groet

Michael