Plug in MercalliV2 niet gevonden

Peter-vanBinnendijk schreef op 19.10.2021 om 17:50 uur

Ik wil verder met een eerder opgeslagen project. Dit is met versie 2021 (en MercalliV2) gemaakt. Bij openen krijg ik de melding " Plug in MercalliV2 niet gevonden". Ik werk nu met versie 2022 en heb daarbij ook MercalliV5. Die werkt op zich goed. Maar hoe krijg ik dat eerder project geopend met daarin de objecten die al bewerkt zijn met V2 zonder de bewerkte objecten te moeten zoeken en opnieuw te bewerken? Enig idee?

Reacties

Bol schreef op 19.10.2021 om 18:05 uur

@Peter-vanBinnendijk

Hallo Peter,

In VDL 2022 en Pro X13 is proDaD Mercalli V2 verwijderd door Magix Duitsland. Helaas, moet u alle clips weer die u met Mercalli V2 hebt gestabiliseerd, weer met Vegas- of Mercalli V5 stabiliseren.

Zo kunt u zien, welke clip u hebt gestabiliseerd met Mercalli V2

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.10.2021, 18:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-vanBinnendijk schreef op 19.10.2021 om 18:40 uur

Beste Rob,

 

Bedankt voor het snelle antwoord. Dat is teleurstellend. En dus ook te verwachten voor een ieder die nu met V5 werkt en deze niet "life-time" heeft aangeschaft. Een gewaarschuwd mens telt toch echt voor 2. Helaas staat die melding zoals je aangeeft er nu ook niet meer in. Alles nagekeken, maar van Mercalli zijn die Meldingen weg. Ik zie naast mij bekende termen wel een paar keer "MP4 TS" staan. Ik denk niet dat dat de gestabiliseerde stukken zijn. Mocht je nog tips hierover hebben houd ik me aanbevolen. Ik ga mijn projecten allemaal opnieuw stabiliseren waar nodig.😖

Bol schreef op 20.10.2021 om 14:02 uur

@Peter-vanBinnendijk

Hallo Peter,

Het zou best eens kunnen kloppen, dat bij u de meldingen van ProDaD Mercalli V2 niet wordt weergegeven en bij wel, omdat ik naast Mercalli V5 ook nog Mercalli V2 (life-time) als plug-in heb.

Helaas, heb ik geen andere methode gevonden om na te gaan welke clips wel en welke niet zijn gestabiliseerd.

Succes met het opnieuw stabiliseren van uw clips.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2021, 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-