plots wordt automatisch een overgang ingevoeged.

dadilon schreef op 04.11.2022 om 18:17 uur

Werk met video DeLuxe 2023

Windows 10

Plots krijg ik een overgang op 20:22:15:00 op tijdlijn 1, ik kan deze niet weg krijgen ook als ik een ander beeld op deze positie plaats. Er voor of er achter heb ik dit probleem niet. Ook niet op lijn 2, 3 of 4of verder. Kan iemand mij helpen hoe ik dit oplos want bij het plaatsen van een film fragment wordt op deze plaats de film afgesneden achter het witte bolletje, Het geluid op lijn 2 blijft bestaan.

Reacties

mi-bo schreef op 04.11.2022 om 19:40 uur

@dadilon

kijk een snaar dit filmpje, dit gaat over geluid, maar kan ook bij beeld worden gedaan ( lijn oprekken)

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487739/

misschien is er dan te zien hoe de overgang eruit ziet, en kan bolletje naar links geschoven worden

Sc6

Gr

Michael/Moderator

dadilon schreef op 04.11.2022 om 20:41 uur

heb gedaan maar werkt niet

dadilon schreef op 04.11.2022 om 20:57 uur

Heb denk ik de oplossing gevonden.

Heb gans mijn in de maak zijnde film gegroepeerd en dan 3 sporen naar beneden verplaatst. Heb spoor 1 verwijderd maar kreeg de melding dat dit spoor niet leeg was ,voor mij iets onzichtbaar. Heb toch de verwijdering uitgevoerd, en tevens ook spoor 2 verwijderd.

Nu blijkt,zal het verder moeten ondervinden alles weer normaal te functioneren.

Bol schreef op 04.11.2022 om 22:54 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw probleem zelf hebt weten op te lossen. De verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat u last hebt gehad van Spookelementen? Lees eens deze link van Magix Support: "Spookelementen" uit het project verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.11.2022 om 00:12 uur

@dadilon

Dank voor Uw denkende oplossing op het Forum te zetten Leon.

Hopend dat het nu wel goed gaat.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product Video Deluxe 2023.

Gr

Michael/Moderator