Plaatsen van een intro

Gerritje2 schreef op 18.07.2019 om 17:21 uur

Ik heb Photostory deluxe en heb een vraag over de Intro/Outro animatie. Op welke manier plaats je deze aan het begin van de fotostory. Ik heb het geprobeerd met drag en drop maar dan nestelt de animatie zich in een beeld aan het begin van de film. . Dank alvast voor de reactie. Gerrit

 

Reacties

mi-bo schreef op 18.07.2019 om 17:28 uur

@Gerritje2

Beste Gerrit,

activeer het eerste beeld,

sleep de intro daar naar toe, activeer dan het laatste beeld en sleep daar de outro naar toe zie compilatie

Sc6

Michael

Gerritje2 schreef op 18.07.2019 om 20:17 uur

Bijzonder fijn dat u wilt reageren, maar ik snap niets van uw uitleg. Ligt aan mij dat weet ik. Is het voor mij duidelijk te maken hoe je een intro aan het begin van de fotoserie maakt. Als ik het begin activeer dan begint de intro halverwege de eerste foto, maar ik wil voor de eerste foto beginnen met een intro.Is er ergens in de helpfunctie een verwijzing; ik kan hem niet vinden. Alvast bedankt

mi-bo schreef op 18.07.2019 om 20:51 uur

@Gerritje2

Beste Gerrit.

Dank voor Uw Feedback

Als optie neem ik het filmpje.

door alles te activeren, klik ik op ontkoppel icoon nu wordt intro en outro ontkoppeld van de beelden.

 

doordat beeld en animatie is ontkoppeld kunnen de beelden verschoven worden, hieronder komt eerst de intro en dan pas het beeld.

Nu gaan we naar de laatste foto ontkoppelen en doen het zelfde.

op deze manier komt er eerst de open animatie, en op het einde na de laatste foto de aftiteling.

hopend dat dit iets duidelijker is.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 18.07.2019 om 21:01 uur

@Gerritje2

Beste Gerrit,

dit komt er beter uit.

intro outro

begin animatie en aan het einde animatie.

Sc6

Michael