Reacties

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 00:47 uur

@lextenhorn

Beste Lex

Als U op de kleur Pipet heeft geklikt wordt het een + en als U de juiste kleur heeft , zal het + teken weer een muis aanwijzer worden.

Sc6

M.vr.gr

Michael

lextenhorn schreef op 03.01.2021 om 01:25 uur

Hallo Michael

Dat klopt inderdaad.

Is het pipetje de vervanger van het kleurenblokje wat we in het verleden hadden? Die was ik namelijk aan het zoeken.

Alvast bedankt voor je antwoord.

met vriendelijke groeten

Lex

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 08:59 uur

@lextenhorn

Beste Lex.

Dank voor Uw feedback.

Ja U heeft gelijk dat het in het verleden een pipetje(kleurenblokje) was en is nu een + geworden.

Maar het eind resultaat is gelukkig het zelfde gebleven.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 03.01.2021 om 10:11 uur

@lextenhorn

Hallo Lex,

...Is het pipetje de vervanger van het kleurenblokje wat we in het verleden hadden?...

Hier nog een aanvulling op uw vraag.

Nee, het pipetje is een fijne toevoeging. Zo kunt een willekeurige kleur van het scherm aanwijzen. Als u op het blokje klikt, dan kunt u net als vroeger nog steeds uw eigen kleuren samenstellen. Alleen nu krijgt u geen kleurenpallet te zien zoals in eerdere VDL versies maar een soort kleurenwaaier.

Voorbeeld VDL 2016

Voorbeeld VDL 2021

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lextenhorn schreef op 03.01.2021 om 12:09 uur

Dank jullie wel voor de feedback.

dan hoef ik verder niet te zoeken naar het kleurenpallet zoals in VDL 2016. Ik ga er weer mee aan de slag.

verder heb ik nog een vraag: worden er ergens in het land cursussen gegeven over VDL 2020-2021. Eventueel de basiscursus of een vervolgcursus.

Er zijn zoveel mogelijkheden in het programma dat ik graag meer wil weten over het programma.

met vriendelijke groeten en bedankt

Lex

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 12:11 uur

@lextenhorn

Beste Lex,

Vanuit MAGIX wordt er in Nederland geen cursussen gegeven wel in Duitsland.

Misschien bij de HCC,

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 12:48 uur

@lextenhorn

Beste Lex,

als U in Noord-Holland woont is dit ook een optie fred@eckkies.nl.

Als hij vraagt hoe kom je aan dit adres, mag U mijn naam noemen Michael ( mibo)

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.01.2021 om 14:27 uur

@lextenhorn

Hallo Lex,

U kunt het volgende doen:

Heel veel succes met het eigen maken van VDL 2021. Maar als u al regelmatig met VDL 2016 gewerkt hebt, zou het voor u niet zoveel moeite kosten om VD 2021 onder de knie te krijgen. De meeste optie zijn hetzelfde gebleven, maar sommigen zijn misschien onder een ander tabblad geplaats.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.01.2021, 14:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-