Bij video deluxe versie 2021 heb nu ik bij bewerking van titels heb ik een pipet voor de kleur aan te passen. Hoe kan ik deze weer terugzetten dat ik weer een blokje kleur krijg en geen pipet.
...Is het pipetje de vervanger van het kleurenblokje wat we in het verleden hadden?...
Hier nog een aanvulling op uw vraag.
Nee, het pipetje is een fijne toevoeging. Zo kunt een willekeurige kleur van het scherm aanwijzen. Als u op het blokje klikt, dan kunt u net als vroeger nog steeds uw eigen kleuren samenstellen. Alleen nu krijgt u geen kleurenpallet te zien zoals in eerdere VDL versies maar een soort kleurenwaaier.
Kijk eens of er bij u in de buurt een Filmclub actief is, waar u zich bij kan aanmelden. (wegens corona, zal deze ook of digitaal of geheel gesloten zijn)
Heel veel succes met het eigen maken van VDL 2021. Maar als u al regelmatig met VDL 2016 gewerkt hebt, zou het voor u niet zoveel moeite kosten om VD 2021 onder de knie te krijgen. De meeste optie zijn hetzelfde gebleven, maar sommigen zijn misschien onder een ander tabblad geplaats.