Photostory DeLuxe 2022 blijft hangen

Vissie schreef op 09.02.2023 om 11:10 uur

Heeft iemand ervaring met het volgende: Ik wil met Windows 10 Photostory DeLuxe 2022 openen - zoals ik vaker doe, maar hij blijft hangen op: Installatie wordt gecontroleerd, een moment geduld a.u.b. zegt ie. Heb wel 20 minuten of meer gewacht, uiteraard laptop opnieuw opgestart, via administrator geprobeerd, maar hij blijft op die tekst hangen. Wat kan ik doen?

Met vriendelijke groet,

Marianne

Reacties

Bol schreef op 09.02.2023 om 11:50 uur

@Vissie

Hallo Marianne,

Wat zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder het Photostory.ini bestand. Het kan zijn dat dit INI bestand corrupt is geworden. Wanneer u deze verwijdert hebt, wordt Photostory 2022 weer op de standaardwaarde teruggezet en eventuele configuratiefoutjes hersteld. Na het opnieuw opstarten wordt het INI bestand weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Vissie schreef op 09.02.2023 om 12:26 uur

Hoi Rob,

Hij doet het weer! Dank je wel!

Groetjes, Marianne

Bol schreef op 09.02.2023 om 12:37 uur

@Vissie

Hallo Marianne.

Het doet mij deugd om te vernemen dat Photostory 2022 weer goed opstart.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-