Photostory 2021 blijf hangen en reageert niet .

harry-feitsma schreef op 30.12.2020 om 18:23 uur

Ik heb net dit pakket aangeschaft helaas moet ik vaststellen dat het pakket niet echt stabiel is.

Ik was bezig om titels te maken en bracht een tweede titel in 3d in, toen ging het fout via taakbeheer moest ik de applicatie sluiten.

Dit probleem blijft zich voordoen.

Er was niets meer mee te doen.

Herkent iemand dit en is hier een oplossing voor.

Ik hoor het graag van de experts hier, ik ben een beginner.

Alvast bedank voor jullie hulp.

Groet Harry

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2020 om 18:36 uur

@harry-feitsma

Beste Harry.

Ik kan Uw probleem niet reproduceren.

Is Uw grafische (video ) kaart wel up to date (krachtig genoeg, genoeg geheugen ).

Rustige jaarwisseling en een gezond 2021.

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 30.12.2020 om 19:21 uur

@harry-feitsma

Hallo Harry,

Volgens mij is dit een bug. Van de week was er op het forum ook al deze vraagstelling. zie: https://www.magix.info/nl/forum/3d-maker--1261666/#ca1616356 maar dit heb betrekking op Pro X. Ik heb uw probleem kunnen reproduceren. Bij mij liep ook het programma vast.

Ik neem aan dat u dit bedoeld?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.12.2020, 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

harry-feitsma schreef op 30.12.2020 om 19:22 uur

Bedankt Michael wat fijn dat je zo snel reageert , ik heb een NVIDIA GeForce 845M 2045 MB alle drivers zijn up to date. Ik heb mijn systeem geformatteerd en een schone installatie gedaan van windows 10 om er zeker van te zijn dat er geen argumenten kunnen zijn waarom het niet werkt.

Ik ben van mening dat het niet aan mijn pc ligt. I7 en 8 gig werkgeheugen en een grafische kaart. zoals omschreven. Nog andere suggesties ?

Natuurlijk ook voor jou en fijne jaarwisseling en een fantastisch 2021

 

Met vr. gr.

 

Harry