Photo & videoshow Holiday Pack

margreetbakker schreef op 28.08.2008 om 23:27 uur
Ik heb na twee dagen zoeken de inhoud van het pakket gevonden. Het blijkt dat er maar een heel klein gedeelte in "foto's op CD & DVD 7 de luxe" geinstalleerd wordt. De "rest" wordt los op de harde schijf gezet. De animaties kunnen dan tijdens het maken van een fotoshow van de harde schijf gehaald worden.

De verwarring ontstaat bij het installeren. Hierbij wordt gevraagd aan te geven welk softwareprogramma reeds gebruikt wordt zodat de installatie gelijk daarop kan worden aangepast. Dus ga je na de installatie zoeken in je huidige programma (in dit geval foto's op cd/dvd 7 de luxe) en daar vindt je dus bijna niets.

Is aan deze verwarring iets te doen, of de bijgeleverde informatie moet duidelijker?????

Ik ben er zowiezo wel blij mee en ga dan ook snel aan de slag met mijn vakantiefoto's :)

Hr. groet.
Margreet Bakker

Reacties

Baskakie schreef op 29.08.2008 om 15:10 uur
Bepaalde Styles etc. kunnen wel in programma's geintegreerd worden, maar losse audio of video's niet echt, omdat die dan sowieso "ergens" op de harddisk moeten komen te staan.... Beter is het dit zelf even op een eigen gekozen plek op de harddisk te copieeren, dan weet je ze in ieder geval eenvoudig terug te vinden...