pc valt uit bij opstart nieuw project -red uw video

Edec schreef op 26.01.2013 om 14:33 uur

Hallo,als ik met Red uw video 6 een nieuw project wil opstarten dan valt mijn pc telkens uit.Er wordt een foutmelding gegeven : bij het installeren van nieuwe hardware. Ik heb al eens opnieuw het programma geïnstaleerd maar ik heb steeds hetzelfde probleem.Ik werk onder onder windows vista.De eerste keer dat ik het prgramma probeerde ging het,maar dan had ik geen beeld, de tweede keer wou ik de instellingen veranderen maar reraakte ik er niet meer in omdat het telkens weer uitvalt.

Hoe kan ik hier een oplossing vinden?

 

Reacties

magixagent schreef op 26.01.2013 om 14:42 uur

beste, waar komen deze beelden vandaan

gr

Edec schreef op 26.01.2013 om 16:02 uur

Het geeft een blauw scherm met text en dan vanlt de pc uit, ik zal het nog eens opnieuw proberen en er een foto van nemen dan kan ik die doorsturen. Ik kan het anders moeilijk beschrijven.

grtjs

Edec schreef op 26.01.2013 om 17:06 uur

 

Het geeft een blauw scherm met text en dan vanlt de pc uit, ik zal het nog eens opnieuw proberen en er een foto van nemen dan kan ik die doorsturen. Ik kan het anders moeilijk beschrijven.

grtjs

Dit is het scherm dat ik krijg als ik video easy 6 opstart. En dan valt de pc uit.

Ik heb al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren maar ik heb steeds hetzelfde probleem.

Grtjs

bobbiaan schreef op 27.01.2013 om 18:25 uur

Beste Edec,

Wees hier voorzichtig mee want dit betekent dat er een conflict is met de hardware. De USB stick om te digitaliseren heefteen conflict met de hardware van de Compaq laptop. Hoe dit op te lossen kan ik je niet mee helpen, maar benader Compaq met dit probleem.

Suc6

Bobbiaan