PC Check & Tuning gekocht en gedownload staat niet in mijn Producten

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 12:40 uur

Ik begrijp er niets van. Ik heb in de mail van Magix een serienummer gekregen maar kan het product niet registreren (kopiëren en plakken uit de mail met de melding "Onjuist nummer van product registratie") terwijl hij dit serienummer wel accepteerde bij het opstarten van PC Check & Tuning 2022. Trouwens is ineens PC Chekc & Tuning 2021 ook verdwenen uit mijn producten terwijl die er het gehele jaar heeft gestaan.

Reacties

Bol schreef op 05.01.2022 om 13:15 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dick,

Het kan kloppen, dat PC Check & Tuning 2021 uit mijn producten is verdwenen. Ik heb zo'n vermoeden, dat u eerst PC Check & Tuning 2021 moet verwijderen en dan Check & Tuning 2022 moet installeren met de downloadlink, die in het mailtje van Magix staat en deze dan activeren met het nieuw verkregen serienummer.

Zie ook de antwoorden bij: https://www.magix.info/nl/forum/pc-check-tuning-gekocht-en-gedownload-staat-niet-in-mijn-producten--1291147/

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2022, 13:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-