Patches voor Video deluxe, Video Pro X en Photostory Deluxe 07.10.2021

MAGIX_Redaktion schreef op 07.10.2021 om 15:17 uur

Beste community,

we blijven hard werken aan onze softwares hebben zojuist nieuwe patches uitgebracht voor Video deluxe 2022, Video Pro X13 en Photostory Deluxe 2022!

VPX 13 Patch (.123), MEP 2022 Patch (.92) en Photostory 2022 Patch (.80) bevatten de volgende verbeteringen:

  • Vast: verkeerde beeldverhouding in sommige overgangen
  • Verholpen: Crash in titeleditor bij gebruik van undo/redo functie
  • Vast: exportcrash bij het exporteren van video's zonder effecten
  • Verbeterd: Horizon rechtzetten werkt nu correct voor video's met niet-vierkante pixels
  • Vast: Crash bij het verwijderen van objecten
  • Vast: Sjablonen worden nu correct geladen
  • Vast: Ontbrekend geluid bij het afspelen van MXF-bestanden
  • Vast: Ontbrekende weergave in parametrische equalizer
  • Vast: "qt5guimx64qt5.15.1.dll" crash
  • Prestatie-optimalisaties in storyboard-modus
  • Prestatie-optimalisaties voor de "Ongedaan maken" functie
  • Verbeterd: Openin Looading tijd van een project zijn nu sneller

Photostory Deluxe bevat bovendien:

  • Verbeterde: Prestatie-optimalisaties bij gebruik van de wizard met een groot aantal mediabestanden.

We wensen u veel plezier bij het werken aan uw projecten!

Met vriendelijke groet,
Uw MAGIX team

Reacties

Eric-Ross schreef op 07.10.2021 om 16:31 uur

Na instalatie van de nieuwe up-date werken de sjablonen nog niet naar behoren

janmolenaar schreef op 08.10.2021 om 12:44 uur

Waar kan ik de patches downloaden? Na installatie krijg ik wel de melding dat er updates zijn maar door de eerder genoemde fout worden deze niet geïnstalleerd.

Bol schreef op 08.10.2021 om 12:53 uur

@janmolenaar

Hallo Jan,

Als u updateservice datum nog niet is verlopen, dan kun via Hulp / online actualiseren een update uitvoeren. U kunt zelf controleren of uw updateservice is verlopen. Ga hiervoor naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) dan te gaan naar Mijn Account / Mijn producten / Photostory.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2021, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

=piet= schreef op 14.10.2021 om 20:57 uur

Geachte lezers, bij een project laden ontbreekt de voortgangsbalk waarmee aangegeven wordt hoe ver het laden gevorderd is.

H-Bakker schreef op 14.10.2021 om 21:43 uur

Hoe kan ik die patch installeren? mijn updateservice is verlopen door alle problemen geen enkele update uitgevoerd meer.

Bol schreef op 14.10.2021 om 21:53 uur

@=piet=

Hallo Piet,

Bedoelt u deze voortgangsbalk?

Als dat zo is, dan is deze gewoon zichtbaar in VDL 2022.

In Pro X13 moet u even de middelste werkbalk naar beneden trekken, anders blijft de voortgangsbalk achter de tijdlijnmodus liggen (onzichtbaar). Dit is volgens mij een bug.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 14.10.2021 om 22:04 uur

Hoe kan ik die patch installeren? mijn updateservice is verlopen door alle problemen geen enkele update uitgevoerd meer.


@H-Bakker

Hallo Hein,

Door uw updateservice te verlengen van uw Magix Pro X13 ad: € 149,00.

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.10.2021, 22:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

H-Bakker schreef op 14.10.2021 om 22:12 uur

Dag Rob,

Is dat dus hetzelfde als een upgrade? Die kost ook 149 euro. Of moet ik een updateserviceverlenging ergens anders aanvragen? Ik kan dat namelijk nergens in het programma noch op de site ontdekken.

thanks.

Hein

Bol schreef op 14.10.2021 om 22:30 uur

@H-Bakker

Hallo Heijn,

U kunt de updateservice voor 365 dagen op deze manier verlengen.

  • ga naar: https://www.magix.com/nl/video/video-pro-x/
  • klik op Om te kopen
  • klik op Upgrade en dan op Nu Upgraden
  • U kunt nu Veilig inloggen
  • Na betaling van de upgrade, ga dan naar Hulp / online actualiseren
  • Nu wordt u Magix Pro X13 geüpdatet naar Magix Pro X versie 19.0.1.123

Met vriendelijk groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 14.10.2021, 23:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

arjanneels schreef op 18.10.2021 om 19:39 uur

Werk sinds de patch uit is met deze PDL .80versie, collages werken idd goed maar er doen zich weer andere (oude) problemen voor; Foto's na exporteren op z'n kop, filmpje zwart , of export loopt vast op filmpjes. Wordt er moedeloos van. lijkt alsof er met de reparatie van de ene bug een andere weer opspeelt.

hendrik2 schreef op 22.10.2021 om 12:40 uur

Betreft: Video de Luxe Premium
Na installatie van de nieuwe update werken de sjablonen van bestaande projecten niet meer !
Ook bij weergave/animatie werken de grootte/positie/rotatie ook niet, alle instellingen zijn geheel verdwenen !!!!
Niet zo prettig als je een project van 45 minuten video aan het maken ben.
 

AndredeMos schreef op 22.10.2021 om 21:16 uur

Ik kan in Magix pro X13 de sjablonen niet meer laden. Probeerde winterland te laden, maar er gebeurt niks meer. Voor de zekerheid weer opnieuw opgestart en nu sportnews geprobeerd, maar ook die werkte niet. De laatste paar maanden wordt je wel moedeloos van de fouten die in het programma zitten. Ik heb ook het gevoel dat met de ene update er weer een andere fout terug komt. Ook als ik een clip heb en ik wil een gedeelte naar storyboord brengen met de haakjes, wordt ik heel vaak uit het programma geggooid. Als ik eerst op pauze druk, dan het haakje plaatst gaat het goed, maar als ik alleen het haakje probeer gaat het fout.

Ligt dit nu aan mij of gaat het gewoon niet goed met het programma?

klaverhout schreef op 23.10.2021 om 14:46 uur

Ik kan wel bij weergave/animatie de grootte/positie/rotatie bewerken maar mijn keyframes zijn niet bereikbaar dus kan je geen animatie maken. Af en toe staan ze er ineens maar als je dan een nieuwe keyframe wilt toevoegen gaat dat weer niet. Ik wil iets afhebben dus ik denk dat ik maar even de oude 2019 versie erop gaat zetten. Wel balen dit......😟 

Bol schreef op 23.10.2021 om 14:49 uur

Hallo @klaverhout,

Zie het antwoord op topic: https://www.magix.info/nl/forum/probleem-met-keyframes--1285679/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

benvbeugen schreef op 25.10.2021 om 12:04 uur

bij crash kan de storing niet versturen internet is ok

Bol schreef op 26.10.2021 om 11:06 uur

@benvbeugen

Hallo Ben,

U hebt een crash gehad en bij het opstarten van Video Pro X kunt u de foutmelding doorsturen naar Magix. Als gebruiker krijgt u op dit soort foutmeldingen nooit een antwoord terug, deze worden intern door de ontwikkelingsafdeling gebruikt. Als u een antwoord wilt hebben op uw foutmelding, doe dit dan via: Hoe neem ik contact op met technische support

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2021, 11:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

benvbeugen schreef op 26.10.2021 om 13:38 uur

krijg geen melding van n crash meer

mr Bol helaas bedankt voor het reageren als nog

Eelke-Schokker schreef op 30.10.2021 om 15:20 uur

Hoe kan ik die patch installeren? mijn updateservice is verlopen door alle problemen geen enkele update uitgevoerd meer.


@H-Bakker

Hallo Hein,

Door uw updateservice te verlengen van uw Magix Pro X13 ad: € 149,00.

Met vriendelijk groet, Rob

je bedoeld onze progameurs zijn watjes en zijn niet instaat een goed product te leveren? daardoor moet je voor reparatie extra dokken! ?

Bol schreef op 30.10.2021 om 15:50 uur

Hallo @Eelke-Schokker,

Iedereen mag van mij zijn of haar mening geven / uiten!! Daarom mijn advies, stuur eens een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Zij zullen u zeker een gepast antwoord geven. Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen met zijn of haar problemen.

Fijn weekend, Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eelke-Schokker schreef op 31.10.2021 om 09:55 uur

Hallo @Eelke-Schokker,

Iedereen mag van mij zijn of haar mening geven / uiten!! Daarom mijn advies, stuur eens een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Zij zullen u zeker een gepast antwoord geven. Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen met zijn of haar problemen.

Fijn weekend, Rob (moderator)

dank je rob voor de wens voor een fijn weekend.
maar zo als het nu is met de software. is elke keer een ander probleem er worden 2 dingen gefixt en een ander stuk gemaakt